VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
door Henk71
Goedenavond,

Ik heb sinds een week een volkswagen tiguan uit 2010. Hierin zit een rns310. Volgens het systeem zou ik een telefoon er op aan kunnen sluiten. Als ik op het knopje van de telefoon deuk gaat echter alleen de radio op mute. Ik heb ook stuurbediening voor de telefoon, maar deze werkt niet.

Kan iemand mij hier mee helpen, want ik heb geen idee waar het aan ligt.
door josdavids
Waarschijnlijk heb je dan geen telefoonmodule onder de bijrijders stoel liggen? Deze ben je dan nodig en het systeem zal gecodeerd moeten worden. Ik had ook wel eens verhalen gelezen dat, mocht je uiteindelijk verbinding hebben tussen gsm en rns310, dat je dan de telefoon niet via het scherm kan bedienen maar alleen via het mfd display tussen je tellers in.
Laatst gewijzigd door josdavids op 13 apr 2021 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
door PaulusB
Je moet voor de 310 een extra telefoon module hebben deze zou onder de stoel moeten zitten! Ook zou je met het zoeken bt apparaten iets van VW_BT of VW_UHV iets dergelijks moeten zien. Dan kan het ook zijn dat de bt bediening via het display van je tellerbak gaat en niet via de radio.
door josdavids
PaulusB schreef: 13 apr 2021 20:26 Dan kan het ook zijn dat de bt bediening via het display van je tellerbak gaat en niet via de radio.
Juist dit, ik dacht ik moet er nog wat bij tikken, maar dat issue heb je dus ook nog eens met een rns310. :-D
Groene lijn door km teller

Ik gok op een breuk op printplaat van het display […]

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht