- 19 jun 2021 15:08
#2833768
Beste VAG familie,
Mijn naam is Sandeep en sinds enkele weken rij ik in een T-roc, 2021.
Ik heb een Discover pro? (Full touchscreen en 2 draaiknoppen) en sinds aanschaf van de auto ondervind ik al problemen met App, navi en spraak. Blijkt dat spraak gekoppeld is aan navi volgens de dealer, maar als ik App druk krijg ik in het scherm te zien: App-connect is niet beschikbaar, bij navi en spraak staat er dat ik dat ik de shop kan verkrijgen.
Ik heb een account aangemaakt bij We Connect en die gekoppeld aan mijn VIN. Daaruit kwam een 'pakket' van We Connect Plus eruit wat ik erbij kreeg. Daarin staat als het goed is ook vermeld dat smartphone integratie of in ieder geval iets dergelijks van dat app connect, én navi erbij zou moeten zitten.
In de instellingen van het systeem zie ik Apple carplay bij streamingdienst en iets van Tidal? Maar ik wil gewoon normaal Android auto erop draaien.Speciale USB-C > USB-C kabel besteld voor m'n auto werkt het niet eens.
Maar goed, ik heb contact opgenomen met de dealer en die kwam met een raar verhaal naar mijn mening.
Dealer: 'Je moet het systeem updaten, maar die update is nog niet beschikbaar hier in NL. Of je kan een app gebruiken om dat vrij te kunnen spelen, maar ik weet even niet meer hoe die heet. Ik zal het even opzoeken en naar je toe mailen.'
Dus ik gebruik m'n telefoon op een vrij onhandige manier qua navi wat anders kan en dat is gewoon kleine bullshht.
Ik hoop dat ik een duidelijke omschrijving hier heb kunnen plaatsen waar jullie wat mee kunnen. Graag hoor ik feedback.
Gegroet,
Sandeep
Mijn naam is Sandeep en sinds enkele weken rij ik in een T-roc, 2021.
Ik heb een Discover pro? (Full touchscreen en 2 draaiknoppen) en sinds aanschaf van de auto ondervind ik al problemen met App, navi en spraak. Blijkt dat spraak gekoppeld is aan navi volgens de dealer, maar als ik App druk krijg ik in het scherm te zien: App-connect is niet beschikbaar, bij navi en spraak staat er dat ik dat ik de shop kan verkrijgen.
Ik heb een account aangemaakt bij We Connect en die gekoppeld aan mijn VIN. Daaruit kwam een 'pakket' van We Connect Plus eruit wat ik erbij kreeg. Daarin staat als het goed is ook vermeld dat smartphone integratie of in ieder geval iets dergelijks van dat app connect, én navi erbij zou moeten zitten.
In de instellingen van het systeem zie ik Apple carplay bij streamingdienst en iets van Tidal? Maar ik wil gewoon normaal Android auto erop draaien.Speciale USB-C > USB-C kabel besteld voor m'n auto werkt het niet eens.
Maar goed, ik heb contact opgenomen met de dealer en die kwam met een raar verhaal naar mijn mening.
Dealer: 'Je moet het systeem updaten, maar die update is nog niet beschikbaar hier in NL. Of je kan een app gebruiken om dat vrij te kunnen spelen, maar ik weet even niet meer hoe die heet. Ik zal het even opzoeken en naar je toe mailen.'
Dus ik gebruik m'n telefoon op een vrij onhandige manier qua navi wat anders kan en dat is gewoon kleine bullshht.
Ik hoop dat ik een duidelijke omschrijving hier heb kunnen plaatsen waar jullie wat mee kunnen. Graag hoor ik feedback.
Gegroet,
Sandeep