VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Polo, Lupo, Fox & UP!
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Fred123
#2834428
Ik wil graag het forum mijn probleem voorleggen.
Ik heb een Tiguan uit 2018 waar de handsfree telefoon geen uitgaand geluid geeft. Nieuwe microfoon geplaatst maar gaf geen resultaat. Om uit te sluiten dat de unit defect is heb ik de unit rcd 330 van mijn vrouw haar polo uit 2017 even geprobeerd in de Tiguan. Dit werkte niet omdat het toch een ander systeem is.
Alles weer teruggebouwd en nu heb ik het probleem dat het scherm van de polo niet meer aangaat, Alles lijkt te weken maar alleen het scherm gaat niet meer aan.
Er is niets gewijzigd. Ik heb gewoon de kabels even los gehad en even in de Tiguan aangesloten. Daarna alles weer aangesloten in de Polo. De unit heeft geen touchscreen, maar is het systeem met twee ronde knoppen.
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Moet ik het in de software zoeken of??


Alvast bedankt voor het meedenken
#2834824
en al opgelost. Heb je de stekkers achterin de unit juist erin gestoken? Branden de lampjes op de unit? Branden de knoppen op het scherm?
#2834936
Nog niet opgelost. Ik had de kabel naar het scherm stuk getrokken. Nieuwe originele VW kabel gekocht. Bij ontvangst bleek dat de kant waar de kabel naar het scherm gaat niet paste. Verloop daarvoor gekocht ook origineel vw. Geen resultaat. Misschien is de pinbezetting toch anders in de verloop. De lampjes van de toetsen branden wel en alles werkt, alleen dat scherm gaat niet aan.
Mocht iemand nog een idee hebben...
#2835128
Heel bijzonder want er zijn geen verlopen nodig normaal gezien. Kleine aanpassing aan de stekker en het past.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]