VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Hallo VWforum,

Na een trekhaak plaatsing bij Huiskes-kokkeleker constateer ik 2 problemen met mijn VW golf uit 2012.
Mijn VW golf heeft stoelverwarming en een elektrisch dakraam.

Echter na de montage van de trekhaak werken deze beide niet meer.
Er gebeurt helemaal niets wanneer ik aan de draaiknop draai voor het elektrisch dakraam en bij de de stoelverwarming branden de 3 lampjes wel op de bedieningsknop maar worden beide de stoelen niet warm.

Ik heb hier over gebeld met Huiskes-kokkeker en die geven aan dat dit niks te maken kan hebben in relatie tot het aansluiten van de trekhaak verlichting. Ze willen de mogelijke diagnose en reparatie van deze 2 problemen alleen vergoeden als dit daadwerkelijk is gekomen na de montage van de trekhaak.

Ik heb zelf de zekeringen van de cabine zekeringkast gecontroleerd en zekering #33 / #37 van de dakraam/stoelverwarming zijn gewoon intact.

Op een of andere manier vertrouw ik de trekhaak montage niet maar ben toch op zoek naar mogelijke reacties op dit gehele verhaal alvorens ik de auto terug breng naar hun.

Groetjes Gerben
Als je schuif/kanteldak en stoelverwarming VOOR de installatie van de trekhaak WEL hebben gewerkt en meteen nadien NIET meer, lijkt het me een duidelijk verhaal !

Vaak zie je als mensen zelf een trekhaak monteren en elektrisch aansluiten zulke problemen wel eens ontstaan...
Van een officiele VW dealer als Huiskes Kokkeler mag je toch wel verwachten dat ze ook de software hebben aangepast !!!
Maar misschien is dit wel gebeurt door een stagiare of iemand die niet helemaal bij de les was. :grinning:

Je kunt ook bij één van de VCDS jongens op het forum terecht om dit in orde te laten maken, maar ik zou toch eerst terug gaan naar Huiskes-Kokkeler, lekkere klantenservice hebben ze daar anders ....
Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Dit is een update voor het mediasysteem niet voor […]

Coderen Golf 8 MQB-evo

Je kan bij me langs komen eventueel en kan ik hem […]

Problemen met panoramisch dak

Ik ontstop dit jaarlijks met een (Nylon) trekv[…]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Foutje

Olie in inlaat 1.2tsi

Hallo beste lezers, Vanmiddag mijn auto vanwege fo[…]

DSG problemen Golf 8 etsi 1.0

Hi allemaal, Sinds januari dit jaar hebben wij ee[…]