VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door snellemelle
#2834623
Heb deze persoon 400 euro betaal voor de koppelingsset. Kreeg altijd snel antwoord van hem totdat ik betaald had. Stuurde hem afgelopen woensdag om 19 uur 01 bericht dat de betaling was voldaan en die heeft ie nog gelezen, om 19 uur 02 mijn adresgegevens gestuurd en die is niet meer gelezen. De buit is binnen dus hij reageerd nergens meer op . Mijn zwager heeft nog op een andere advertentie van hem gereageerd en die beantwoord hij dan wel weer. Weet iemand wie dit is ....
Gebruikersavatar
door JUUL
#2834633
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar waarom geen gebruik gemaakt van 'Gelijk Oversteken'? Het pakket wordt via een mp link door PostNL verstuurd. Op het moment dat het pakje afgegeven wordt bij het postkantoor (en bezorgd bij jou) krijgt degene pas zijn geld. Sowieso aangifte doen!
Gebruikersavatar
door mano
#2834634
Als hij via iemand anders nog wel reageert, niet mogelijk om afspraak te maken? Voor 400 kan je nog wel stukje rijden..

Neemt niet weg dat het gewoon een droeftoeter is.
Gebruikersavatar
door Martinb
#2834641
mano schreef: 02 aug 2021 07:37 Als hij via iemand anders nog wel reageert, niet mogelijk om afspraak te maken? Voor 400 kan je nog wel stukje rijden..

Neemt niet weg dat het gewoon een droeftoeter is.
Juist, probeer via je zwager een afspraak te maken om het onderdeel op te halen.
door snellemelle
#2834825
Hij gaat vrolijk verder, snap niet dat marktplaats zulke figuren gewoon door laat gaan. De koppeling die op de foto staat is ook niet van een arl . Aan de druklager te zien is dit een 228 mm koppeling in plaats van een 240 mm.
door snellemelle
#2835369
Iemand enig idee wie dit is? zou het heel graag willen weten. Krijg ook al telefoontjes zonder nummer met een pipo die zegt dat ik moet ophouden , denk dat dit dezelfde persoon is. zou graag even bij hem langsgaan....
Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

@vwbasm ik heb gemeten en meet 12 volt op de bl[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]