VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Henrico02
Ik merkte dat de linkervoordeur van mijn Seat Arosa (vw Lupo) niet helemaal goed sloot. Dus probeerde ik het palletje van de deurvergrendeling wat te verschuiven. Dit had ik echter beter niet kunnen doen aangezien deze nu omhooggeschoten is en nu vastzit. Hierdoor staat mijn deur dus constant open omdat het palletje in de weg zit. Ik heb al van alles geprobeerd hem los te maken maar dit is nog niet gelukt. Weet iemand hier een oplossing voor, wss is het niet extreem ingewikkeld omdat het palletje ook vrij snel vast klikte?
door JUUL
Als je het over "sluiten en openen" hebt, bedoel je vergrendelen ontgrendelen of echt openen sluiten van de deur? Als het om het slot gaat het beste is om deze in zijn geheel te demonteren, goed in elkaar zetten en weer monteren.
door Mari
... ik zou, zoals geadviseerd, de hele deurgreep demonteren en kijken of een en ander correct is elkaar zit... als het na terug plaatsen nog niet werkt dan mag je dat hier best melden, maar vooraf roepen dat het dat niet is zonder goede argumenten....

"ergens boven Waalwijk" daar kunnen we weinig mee, Leeuwarden ligt ook ergens boven Waalwijk ;-) Kan zijn dat je je woonplaats niet wilt noemen, maar begrijp dan wel dat hulp aanbieden voor ons forumleden dan ook wat lastig wordt.
Deurgreep buitenkant

Beste allemaal Kan iemand ons helpen Hoe demontee[…]

Geen idee of dit nog wel een actuele fout is: 0176[…]

Problemen met panoramisch dak

Heb al meer klachten over het panoramische dak g[…]

Kleuren

Oke,nou bedankt voor je tijd en goede info ,denk d[…]

Mail naar Pon met de klachten en een mail naar j[…]

Goedemiddag Heeft iemand een tekening of een uitl[…]

Aankoopadvies Tiguan 2.0 tsi 2010

Bedankt voor je reactie. Enige ervaringen met 1.4 […]

Ik heb dit item eerder gepost, maar krijg geen rea[…]