VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door VWHeart
Heb een nieuwe alarm ingezet in golf 3.5 cabrio, werkt gewoon ook cv ermee. Alleen nu is na 1 nacht accu leeg? Zonder alarm niet, ook met oude alarm ging die na paar dagen al leeg. Alleen nu met nieuwe van cargoods(gewoon simpel) is na 1 dag al leeg.. accu is pas nieuw?

Iemand een idee hoe dit kan, met mijn action multimeter lukt lekstroom niet, krijg niks in beeld.. wss lukt het daar niet mee. Want blijft op 0 staan.
door MarTiguan
Heb je het alarm zelf gemonteerd...?
Heb je dit gedaan volgens de handleiding...?

Het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn dat je accu na 1 nacht al helemaal leeg is door een ingeschakeld alarm.
Als de accu pas nieuw is kan het daar dus niet aan liggen.
Dan is er waarschijnlijk toch iets niet helemaal correct aangesloten volgens mij, of er zit ergens anders een fout in je elektrisch circuit waar je het alarm op hebt aangesloten.

Ik heb in het verleden zelf ooit in één van m'n eerste auto's, een Carpoint alarm (met o.a. ultrasoonalarm en startonderbrekers) aangesloten.
Ben met die auto op wintersportvakantie geweest, waarbij die 1 week in de vrieskou (op alarm) heeft stil gestaan. Bij vertrek naar huis startte de auto normaal, geen centje pijn met de accu.
Het alarm hoeft dus niet persé de accu leeg te trekken.

Ik zou de aansluitingen toch nog een keer nalopen volgens de handleiding.
door mano
Blijft er niet een hemel/koffer bak lampje branden? Neem aan dat je daar een signaal draad afgetakt heb voor signaal deur/klep open?
Problemen met panoramisch dak

Ik ontstop dit jaarlijks met een (Nylon) trekv[…]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Foutje

Olie in inlaat 1.2tsi

Hallo beste lezers, Vanmiddag mijn auto vanwege fo[…]

DSG problemen Golf 8 etsi 1.0

Hi allemaal, Sinds januari dit jaar hebben wij ee[…]

Hallo . Ik zag laatst toen ik terugkwam uit Polen[…]

Coderen Golf 8 MQB-evo

Wil voor eerst de door mij gemonteerde trekhaak in[…]

Geluid onder het rijden