VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
door Shawn92
#2835141
Beste forumleden,

Heeft iemand nog een Helix Dongle te huur liggen? 2 weken geleden is bij mij door de dealer de Helix subwoofer ingebouwd, maar toen ik ze naar het programmeren vroeg hadden ze daar nog nooit van gehoord..

Het geluid is best prima, maar de bas kan soms dreunen en de hoge tonen zijn veels te aanwezig (ook glitches af en toe), dus ik neem aan dat hij niet goed geprogrammeerd is.

De set is ingebouwd in een e-Golf uit 2019.

Uiteraard ben ik bereid een vergoeding te geven.

Alvast bedankt! :tu:

Groet Shawn.
door Shawn92
#2835178
Klopt, dat is het eerste wat ik geprobeerd heb, maar ze zeggen dat ze nog nooit van die Dongle gehoord hebben en dat dit ook niet in de handleiding van Helix stond.

Ik heb de Dongle inderdaad gezien, maar 100 euro voor 1 keer gebruiken vond ik wat aan de prijs. Er is vast wel iemand die zo'n ding nog heeft liggen toch?
Gebruikersavatar
door MarTiguan
#2835185
Misschien een advertentie (Helix dongle te koop GEVRAAGD) op Marktplaats, dan benader je veel meer personen en niet alleen VW gerelateerde eigenaren.

Tis maar een idee....
door Shawn92
#2835186
Ik heb er al een gevonden, maar gezien hier wat berichten uit 2018 op het forum staan dat iemand de dongle te huur heeft dacht ik ik probeer het zo. Zal hem binnenkort ophalen en is dan evt. bij mij te leen.

Groet Shawn.
door Mari
#2840323
... denk niet dat @Shawn92 reageert, die heeft sinds de post van 5 september 2021 het forum niet meer bezocht (althans niet ingelogt!).. Dus ik hoop dat een ander forumlid je kan helpen...
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]