VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID4
#2835421
Helaas besloot de Id4 vanochtend na 1077KM niet meer te willen rijden. Gelukkig stond ik op de oprit thuis.

Enig idee wat het kan zijn? De volgende meldingen kreeg ik…

Storing elektrisch systeem
Storing aandrijfsysteem
Storing ACC

Met de schakelaar d/b/r selecteren lukte ook niet meer. Hij kon nog wel van de handrem af.

De auto is nu naar Pouw in Zwolle gebracht.
Ze vermoeden en kapotte accucell. De auto is uitgelezen en de info is naar de importeur gestuurd.

Iemand hier dezelfde ervaring?
#2835981
Al twee keer gehad. Opgehaald door de garage. Eén keer op eigen oprit, één keer elders. Na softwateupdate (lang de auto kwijt) weer goed. Beetje onzeker rijden zo.
Tweede keer werd er bij de garage gezegd ' Japanse auto btengen ze pas op de markt als alle bugs eruit zijn, anders is er sprake van een schande. Bij Europese auto gaan we gewoon uit van 'terugroepactie.'
Nu staat ie weerbij de garage, kon niet harder van 35 km p u. :-(
#2835990
Garage hangt een lulverhaal op... Ook bij de Japanse merken zijn er problemen, echter wordt er beter naar de klant geluisterd en ingegrepen waar nodig... Bij VW krabben de dealers achter hun oren, hangen hun computer er aan en als ze geen foutmeldingen vinden is er niks aan de hand.... Bedenk ook dat de Japanse merken iets langer ervaring hebben met de electrische auto's, VW moest zo nodig de strijd aan gaan en een marktaandeel opeisen met een product wat eigenlijk nog niet klaar was (gezien de vele meldingen over veelal dezelfde problemen)...
P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad