VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Hoi,

Ik heb een prachtige VW Fox die normaal als een zonnetje loopt, maar tegenwoordig loopt die zo beroerd als wat.

In het begin hield die af en toe in onderweg (rit van 60 min, eerste 10 min liep die goed, dan 10 min slecht en dan weer goed)

Maar nu is het de gehele rit, op de eerste 5 min na dat die inhoudt en stationair nogal stottert.. Het is net alsof die op 3 poten loopt.. Tevens heb ik de laatste 2 dagen dat het starten ookal steeds slechter gaat..

Nu heb ik de auto een beurt gegeven, nieuwe olie en filters etc, en tevens de EGR schoon gemaakt. Maar het helpt niks.

Heeft iemand hier een idee?

Wat is er gedaan:

- Auto is uitgelezen, maar geen storing aanwezig.
- Nieuwe olie / lucht filters
- olie ververst

Groet,

Michel
Gezien je geen foutcodes hebt aangetroffen lijkt het me zinvol dat je wat logfiles laat maken, wellicht geven die wat aan! Hoe je logfiles maakt en waarvan, dat kun je lezen op de website van Gerrit Speek.

Waarmee is de auto uitgelezen? Universele tools laten vaak niet alles zien!
Dat zegt genoeg... zoek even iemand bij je in de buurt met VCDS... raadpleeg daarvoor het volgende topic --> viewtopic.php?f=223&t=93030 of doe een oproep in deze thread (vermeld waar je vandaan komt, niet dat zometeen iemand uit zuid limburg zich meld terwijl jij uit het noordelijkste puntje van friesland moet komen)...

Geen idee of dit nog wel een actuele fout is: 0176[…]

Problemen met panoramisch dak

Heb al meer klachten over het panoramische dak g[…]

Kleuren

Oke,nou bedankt voor je tijd en goede info ,denk d[…]

Mail naar Pon met de klachten en een mail naar j[…]

Goedemiddag Heeft iemand een tekening of een uitl[…]

Aankoopadvies Tiguan 2.0 tsi 2010

Bedankt voor je reactie. Enige ervaringen met 1.4 […]

Ik heb dit item eerder gepost, maar krijg geen rea[…]

Betere TSI 2.0 motoren

Bouwjaar leidt vaak tot discussies... Mijn Tiguan […]