VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
Hoi

Sinds kort heb ik een probleem met mijn Golf IV: de bediening van electrische spiegels, ruiten en open dak werken niet meer alsook de binnenverlichting.
Als ik met de sleutel in het portierslot links of rechts aanhou, gaan de ruiten wel open/dicht.
Zekeringen zijn allen OK en er zijn geen beschadigingen aan de kabelbomen tussen portier en auto.

Heeft iemand van jullie een idee wat hier aan de hand kan zijn/waarnaar te kijken?

Alvast bedankt!
Roel.
Als het puur om de knoppen gaat in de auto dan is er ergens een breuk vermoedelijk. Bedoel je met comfort openen en sluiten met de afstandsbediening moet je eerst alle ramen even de hoogste en de laagste stand inleren en dan werkt het weer
Mocht dit probleem nog aanwezig zijn: je zekering van de binnenverlichting ligt eruit wat waarschijnlijk veroorzaakt is door de kabelboom in de kofferklep linksboven (vanaf achter gezien)
Zekering positie in zekeringskast bestuurderskant: 14, 10A (uit mijn hoofd)

De kabelboom in de kofferklep wil door het vele openen en sluiten door “knakken” waardoor je kabels breken en kortsluiting kunnen maken met de kofferklep.

Correct me if I’m wrong😉

@Antera ehhhhhhh iemand jou bekend en iets dich[…]

Groene lijn door km teller

Ik gok op een breuk op printplaat van het displa[…]

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum[…]

Alarm

Mijn alarm is inderdaad ook al 2x eerder voor niks[…]

Het is in augustus nog 2x voorgevallen. Eind augus[…]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300