VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door RobUutGoes
#2835677
Sinds kort trotse eigenaar van een T-Roc model 2021 (import uit Duitsland) met Discover Media (MIB3). Via de dealer ontgrendel code voor Android Car aangeschaft op chasisnummer. Wel geleverd maar helaas krijgt de dealer deze (nog) niet geactiveerd!! Volgens Pon en de dealer nog niet mogelijk. Onbekend wanneer wel?! Persoonlijk vind ik dit vreemd, want dit zou betekenen dat er duizenden nieuwe T-Roc's rond rijden waarbij dit niet mogelijk is. Dat kan ik niet geloven. Op internet kan ik alleen maar vinden dat Apple carplay en android Car geen probleem is (soms lees je dat android via een snoertje moet), maar dat het niet kan is nergens te vinden. De enige info die hoor is dat de software nog niet ontwikkeld is en/of vrijgegeven. Ik kan dat niet geloven. Volgens mij moet het probleem in iets anders zitten.
Ik vind het vreemd dat ze het wel 'verkopen', ook op papier, maar niet kunnen activeren.
Is er iemand die info heeft die wel geloofwaardig is, en mogelijk een (legale) oplossing.
Dank voor reacties, Rob.
Gebruikersavatar
door MarTiguan
#2835680
Benader forumlid @Antera maar eens, grote kans dat hij het kan regelen voor je. đź‘Ť
Gebruikersavatar
door Antera
#2835689
Als dit een model 2021 is met de nieuwe MIB3 dan kan dit nog niet helaas naderhand. Deze zijn helaas nog niet doorgrond alleen de MIB2,5.

Te herkennen wel systeem erin zit:

MIB2 heeft USB 2 poorten
MIB3 heeft USB-C poorten
door RobUutGoes
#2835713
Dank voor de reactie!
Alles usb-C en dus MIB3.
Ik begrijp helaas je reactie niet goed. Jij schrijft; dan kan dit nog niet helaas naderhand. Deze zijn helaas nog niet doorgrond alleen de MIB2,5.
Als ik het goed begrijp, dan is activeren van app-connect niet later te te doen. Enkel vanaf fabriek!?
En het systeem MIB3 is nog niet goed bekend om dit met een tool toe te voegen?!
En de officiële leverancier leverde wel leuk de activatiecode code (besteld op chasisnummer) met procedure voor 267 euro.
Ik mag hopen dat het snel wordt doorgrond. Duurt zoiets jaren?.... of is daar zicht op. Ik bedoel mijn auto is nu bijna een jaar oud. Je zou kunnen zeggen, het mag nu wel bekend zijn hoe dit moet.

Als ik het niet goed begrepen heb, hoor ik dat graag.
Met dank en vriendelijke groet, Rob.
Gebruikersavatar
door Antera
#2835867
Dat klopt helemaal. Wanneer het wel mogelijk is is helaas nog niet duidelijk

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]