VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Beste mensen als ik met dit weer -+ 3 graden buiten mijn Golf 6 1.2tsi koudstart begint de Koelventilator op maximale toeren te draaien, dit gebeurt als de airco aanstaat. Als ik de airco uitzet gaat de koelventilator weer uit. Dit is voorheen niet het geval geweest. Wie o wie weet wat dit kan zijn? Airco gisteren nagecheckt en evt bijgevuld maar dit heeft niets geholpen.
Hoi Mari, uitgelezen met VCDS maar daar kwam niets nuttigs uit en gaf zoals ik al zei gaf ook geen foutcodes aan. Ik heb de laatste paar dagen een beetje informatie vergaart op het internet en daar zag ik een video van iemand die ongeveer hetzelfde probleem had als ik, een koelventilator die zijn eigen leven begon te leiden, dus op de gok die sensor maar besteld. Ik dacht bij mezelf voordat ik bakken met geld ga uitgeven eerst deze sensor vervangen (koste nog geen tientje) en als dit het niet zou zijn verdere actie ondernemen bij een proffesioneel bedrijf om de temperaturen/drukken te controleren want daar heb ik geen verstand van.

De drukschakelaar/sensor heeft een aantal functies waaronder eentje verantwoordelijk voor de aansturing en snelheid van de koelventilator.
Problemen met panoramisch dak

Ik ontstop dit jaarlijks met een (Nylon) trekv[…]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Foutje

Olie in inlaat 1.2tsi

Hallo beste lezers, Vanmiddag mijn auto vanwege fo[…]

DSG problemen Golf 8 etsi 1.0

Hi allemaal, Sinds januari dit jaar hebben wij ee[…]

Hallo . Ik zag laatst toen ik terugkwam uit Polen[…]

Coderen Golf 8 MQB-evo

Wil voor eerst de door mij gemonteerde trekhaak in[…]

Geluid onder het rijden