VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
#2836254
Beste, ik heb een mooie VW Golf 4 Cabrio 1.8 met lage teller stand 98200KM op de teller: Wat zou ik mits ik deze zou willen verkopen kunnen vragen? Let wel -> (De bestuurdersdeur en kap functioneren niet) Wat is jullie advies hierin of zou ik alles moeten laten repareren of niet..

Alvast bedankt!
Rob
Bijlagen:
1998 Golf 4 motorruim.jpg
1998 Golf 4 motorruim.jpg (109 KiB) 358 keer bekeken
1998 VW Golf4 .jpg
1998 VW Golf4 .jpg (157.59 KiB) 358 keer bekeken
#2836256
De auto ziet er op de fotos netjes uit. Maar met alleen mooi ben je er nog niet. Is de auto goed onderhouden? Heeft de auto roest? Wanneer is de distributie voor het laatst vervangen? Dit zijn dingen die je niet vanaf een foto af kunt lezen. Ik weet niet hoe handig je zelf bent, maar als je de defecten in orde maakt kun je er meer voor vangen. Prijzen varieren tussen de 1500 en 2500...soms zelfs meer afhankelijk van de staat.
#2836258
Dankje voor je reactie Juul voor wat betreft prijsstelling.
De distributie band en voor - remschijven + blokken zijn recentelijk vervangen in Augustus 2021 door de volkswagen garage Van Mossel. Het is verder een automaat dus de voorremmen waren aan vervanging toe, De auto heeft verder geen roest met daar wat lakbeschadigingen enzo maar dat is vanzelfsprekend gezien de leeftijd. Wat ik heb gehoord is dat Golf4 sterke voertuig is maar dat zwakke plekken de elektra zijn. We gaan hier overwegen deze in de verkoop te zetten . (kosten vs baten)

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]