VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
  • Gebruikersavatar
door vonsje
#2836543
Ja dat is op zich een goed idee.. Ik kan eens een ander deel van de wereld downloaden.
Uiteraard heb ik 't juiste model gekozen. Dank.
Gebruikersavatar
door MarTiguan
#2836559
RobVrhff schreef: 07 jan 2022 16:48
MarTiguan schreef: 07 jan 2022 16:43 By the way:
Een Discover PRO heeft GEEN SD-kaart sleuven in het kastje in het handschoenenvak, een Discover MEDIA heeft WEL 2 SD-kaart sleuven, en de linker wordt gewoonlijk voor de navi gebruikt.
En of een Discover Pro 2 sleuven heeft voor een SD kaart :laugh: . Hoe denk je dat ik die van mij heb voorzien van de laatste update van november '21? En het maakt niet eens uit in welke sleuf je de SD kaart stopt voor het updaten.
Klopt, de Discover PRO t/m MIB 2,5 hebben WEL een dubbele SD-kaartsleuf , echter de MIB 3 niet meer.
Voordeel van die SD-kaart sleuven in de PRO versie is dat die alle (merken) SD-kaartjes 'slikken' en dus niet alleen de originele VW SD-kaartjes.

Met de Discover PRO versie kun je volgens mij ook de USB-data poort gebruiken om je navi-systeem te updaten, dus heb je de SD-sleuven niet persé nodig.

Ik heb een Discover Media in mijn auto en bij mijn weten.... kun je hier voor je navi alleen de linker SD-kaart sleuf (1) gebruiken met een originele VW SD-kaart, mits je dit nog niet hebt laten vrijschakelen.
De rechter sleuf (2) kun je gebruiken met een (willekeurig merk) SD-kaartje om b.v. muziek, zenderlogo's etc. op te zetten.
door Hansvanpuffelen
#2837404
goedendag,
Met veel interesse lees ik dit forum.
Ben in bezit van discovery media uitvoering 2020 .
Hier zitten alleen 2 usb - sleuven voor Usb-C, heb het juiste bestand gedownload en om gezet met 7 zipper op een micro sd gezet en met adapter in de usbC-sleuf gedaan.
Nu gaat de usb wel knipperen dus er gebeurd wel wat maar geeft niets op het display aan.
duurt nu enkele uren al, wat zou ik verkeerd gedaan hebben?, of heb ik te weinig geduld?

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]