VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
door Luckypldk
#2836582
Goedendag,

Ben momenteel aan het kijken voor mijn eerste golf gti, totaal nieuw hier op het forum.
Uiteraard excuus voor het niet netjes voorstellen.
Momenteel ben ik met iemand aan het onderhandelen over een gti uit 2018 met 17800km.
De prijs voor deze gti is 20.000.
De auto is in 2018 ingevoerd uit Duitsland, heeft in totaal 7 eigenaren met de Duitse mee gerekend, waarvan sommige de auto maar 0-10 dagen hebben gehad.


Wat vinden jullie van deze prijs en de informatie?
Zou graag wat meer willen horen van echte kenners.

Alvast bedankt!!
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2836583
Probeer aan de hand van het chassis (VIN) nummer bij VW zelf te achterhalen wat de onderhoudsgeschiedenis is van de auto. Heeft de huidige verkoper die documentatie ook in de vorm van facturen? Dan zit je over het algemeen genomen goed. Wat is de reden dat de auto wordt verkocht? Zijn er wellicht grote aankomende kosten? Hoe ziet de auto er verder uit? Is hij netjes in de motorruimte? Wat zegt je gevoel? Kijk ook eens over de grens wat zo'n auto doet. Gezien de kmstand kan het de moeite waard zijn om zelf te importeren. Is een koud kunstje, maar kost wat tijd.
door VWgolfman
#2836589
Je stelt je inderdaad niet goed voor.Is dit een lacherje? Ik ben een particulier recent geleden een comfortline business gekocht als Belg 9000 km bouwjaar 2019 enwas 21900 euro en moeilijk te vinden
Wel laat staan een gti v die prijs ,onmogelijk volgens mijn inziens
GTI van 20000 euro zou ik laten staan
door Luckypldk
#2836592
Ja heb hem inderdaad laten staan.
Hij is uiteraard ook al verkocht.
Ben nu weer verder aan het kijken, sta voor alles open R clubsport of “normale” gti.
Momenteel ben ik aan het onderhandelen over een clubsport uit 2016 voor 24000 euro.
Wat is jullie mening hierover? En in het algemeen over een clubsport of toch een R.
door Polode
#2836611
Clubsport is in basis een GOLF R enkel minder PK'S en op de voorwielen aangedreven.

Ik zou overigens de golf 7.5 GTI TCR aanraden, indien dit in het budget valt!

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]