VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Goedendag forum leden,

Naar aanleiding van kapotte interieurverlichting, had ik besloten deze te vervangen in mijn Golf MK5 met led lampjes. Alles werkte goed, tot ik de kofferbakverlichting wilde vervangen.

Toen ik deze LED bulb wilde monteren, zag ik wat vonkjes waarna de rest van de verlichting niet meer werkte. Het gaat puur om de interieurverlichting. De radio, dimlichten en de rode schakelaarverlichting etc werkt allemaal nog.

Wat zou dit kunnen zijn? Een kapotte zekeringen? Of Ligt het probleem complexer?

Ik hoor het graag!
Ja kan een zekering zijn. Moet je even in het schema kijken waar die zekering allemaal nog meer voor is. Lampen en radio kunnen apart afgezekerd zijn, dus dat zegt niet per sé iets :)
Afbeelding

Binnenverlichting, zekering 15... als deze niet defect is, auto uitlezen met VCDS (of laten uitlezen als je zelf geen VCDS hebt), wellicht tref je een foutcode aan die verwijst naar het probleem.

De volgende pagina kan je bij je favorieten zetten mocht je nog eens een zekering willen opzoeken voor je MK5 --> https://fusesdiagram.com/volkswagen/fus ... olf-5.html
Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Dit is een update voor het mediasysteem niet voor […]

Coderen Golf 8 MQB-evo

Je kan bij me langs komen eventueel en kan ik hem […]

Problemen met panoramisch dak

Ik ontstop dit jaarlijks met een (Nylon) trekv[…]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Foutje

Olie in inlaat 1.2tsi

Hallo beste lezers, Vanmiddag mijn auto vanwege fo[…]

DSG problemen Golf 8 etsi 1.0

Hi allemaal, Sinds januari dit jaar hebben wij ee[…]