VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Joyce79
Hey mensen,

Afgelopen week tijdens het rijden met gas geven en doorschakelen (dsg bak) hield de auto 2x flink in en ging vervolgens weer prima. Vervolgens ben ik gaan sporten. Na het sporten auto gestart weggereden, maar weer hield hij flink in…meerdere keren. Ik wilde de kruising oversteken en toen sloeg de auto af en ging in stuurslot (gelijk even een velg beschadigd :-( ) Proberen te starten, maar niks. Na een paar minuten lukte het weer om de auto te starten, met constant inhouden en afslaan toch thuis gekomen. Auto uitgelezen, maar niks. Geen foutmeldingen ook geen brandende lampjes of iets dergelijks. Na enkele minuten uit te zijn geweest, start hij weer en loopt voor zo’n 2 minuutjes om vervolgens er weer mee op te houden en dan niet gelijk weer start. Wel weer na een paar minuten. Ik kan dus niks op dit moment. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn??? Brandstofpomp? Luchtmassameter? Ik heb geen idee…
In de video wat er gebeurt.Geen idee hoe ik die moet toevoegen hier

Uiteraard ga ik naar de garage, maar dat kan pas volgende week.

Bedankt alvast.
Ik weet niet over wat voor auto het gaat maar het klinkt mij als een hoofdstroom relais o.i.d. die ermee stopt.
mano schreef: 10 apr 2022 21:05 Brandstof pomp relais?
Maar waarom springt ie dan op stuurslot?
Joyce79 vinden dit leuk
Stuurslot gaat er meestal alleen op als je de sleutel terug draait en het stuur in een bepaalde stand staat... dit hoort niet onder het rijden te gebeuren. Ik zou hier niet mee door blijven rijden maar het direct laten repareren... nu is het een beschadigde velg, straks een andere weggebruiker...

Geen idee of dit nog wel een actuele fout is: 0176[…]

Problemen met panoramisch dak

Heb al meer klachten over het panoramische dak g[…]

Kleuren

Oke,nou bedankt voor je tijd en goede info ,denk d[…]

Mail naar Pon met de klachten en een mail naar j[…]

Goedemiddag Heeft iemand een tekening of een uitl[…]

Aankoopadvies Tiguan 2.0 tsi 2010

Bedankt voor je reactie. Enige ervaringen met 1.4 […]

Ik heb dit item eerder gepost, maar krijg geen rea[…]

Betere TSI 2.0 motoren

Bouwjaar leidt vaak tot discussies... Mijn Tiguan […]