VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Caddy
  • Gebruikersavatar
door legendary61
#2838144
Hoi allemaal,

Ik heb een caddy van 2012, bekende 1.6tdi. De injectoren waren een bekend probleem van de caddy's wat ik dacht.

Heb 2 injectoren vervangen, alleen komt er rook uit bij de ene. Niet heel erg maar wel rot. Voorheen kwam er geen rook uit en nu wel. Motor loopt lekkr, geen vermogenverlies of iets dergelijks. Alleen dat er nog wel diesel rondom de injector ligt. Je ruikt het ook van buiten. Kan dat het het probleem zijn dat er rook uitkomt?
door legendary61
#2838157
Hoi, de garage heeft het vervangen. 2 injectoren vervangen. De ene is een 2e hands waar dus rook uitkomt. De andere is een nieuwe, alleen lekt ie daar aardig wat diesel. Je ruikt het ook van buiten en je ziet de vloeistof natuiurlijk ook.
Gebruikersavatar
door mano
#2838158
Uhm, misschien teruggaan naar de betreffende garage?

Hoe weet je trouwens dat de 2de hands verstuiver rookt?
door legendary61
#2838159
Ik vertrouw de garage niet meer. Heb de auto 4 weken bij hun gelaten dn doe dat niet meer. Krijg vage dingen te horen van niet veel toeren maken of rijd niet snel. Hoe ik de rook zie? Er komt toch rook uit de 2e hands verstuiver, zo moeilijk is dat niet
Gebruikersavatar
door mano
#2838160
Doorgaans zou de verstuiver aan de bovenkant niet mogen lekken. Dus dat je de reparatie accepteert en de auto meeneemt verbaast me. Dus ja zo moeilijk is dat.

Maar als je zo reageert moet je het lekker zelf uitzoeken. Succes ermee. PS ik zou er niet teveel toeren mee maken en of te hard rijden.
navigatie MIB2

link naar de navigatie V19. https://app-connect.vo[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Dank, al zoekend kom je termen tegen als MIB2, MIB[…]

waarde bepaling

Dank u voor de tips. Dan zal ik hem binnenkort toc[…]

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]

Probleem opgelost, bleek inderdaad de module on de[…]

Echt alle kabels? Dat word een flink klusje zijn[…]