VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door Downforce14
#2840128
Bij de dealer (wat onvriendelijk bij Pouw zeg!) geweest, die zegt dat je landen er apart in kan zetten. Bij voorbaat al onzin, maar toch maar getest.

27GB gedownload en dan krijg je een mapstructuur van MIB1 en MIB2. Dat klopt al niet, want de hoofdmap moet de map markets bevatten, MIB1 en 2 is voor gen2 en de Pro versie, hier gaat het om gen1. Maar goed, verder gezocht en in MIB1 gegraven en daar staan inderdaad ook .psf bestanden in, net als op het origineel. Toch maar de nodige bestanden eens gekopieerd, maar de navigatie gaat eerst op hol slaan en bij een 2e poging zegt het apparaat dat je niet het origineel hebt geplaatst. Dat komt omdat het systeen de 'hash-code' controleert, en bij het wijzigen van ook maar één bestand klopt dat natuurlijk niet meer. Marktplaats maar eens doorgezocht, want waar handel in is, is er ook aanbod op marktplaats. Maar ook hier zie je alleen MIB1 en MIB2 en géén gen1. Mijn conclusie is dat het een verouderd systeem is en dat updates niet interessant zijn voor VW, de gebruikelijke service dus. Wachten tot er ooit een andere versie komt, kan je gewoon checken met de software van DiscoverCare.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]