VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Zoek VAG gerelateerde onderdelen
Forumregels: Lees hier onze verkoop regels en uitleg even door.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2838525
Beste,

Ik ben opzoek naar een bedieningskabel voor de automaatbak van een golf 2 ('86), dus die vanaf de keuzehendel naar de automaatbak loopt. Als iemand een tip heeft waar ik deze nog nieuw zou kunnen kopen hoor ik het ook graag (VW Classic parts verkoopt deze helaas niet meer).

oem nr. 191713263

Gr. Yassine
#2839038
Contact gehad met werk34 in Duitsland, helaas kunnen hun mij ook niet helpen aan een nieuwe bedieningskabel voor de automaatbak. Dus nog steeds opzoek. Eventueel repareren een optie? Zie bijgevoegde foto's.
Bijlagen:
kabel_automaatbak_2.jpg
kabel_automaatbak_2.jpg (394.57 KiB) 1732 keer bekeken
kabel_automaatbak_1.jpg
kabel_automaatbak_1.jpg (325.21 KiB) 1732 keer bekeken
#2839073
PaulusB schreef: 01 okt 2022 22:40 Dan uit de usa bestellen https://www.ecstuning.com/b-gemo-parts/ ... 13263~gmo/
Dit is inderdaad de enige optie die ikzelf ook had gevonden. Verzendkosten maakt het alleen wel prijzig en dan komen er waarschijnlijk ook nog invoerkosten bij (geen idee hoeveel dat is).
#2839115
OK invoerkosten valt opzich mee dan, maar totaalbedrag met verzendkosten wel erg prijzig om vanuit US te bestellen. Auto staat op het moment geschorst tot waarschijnlijk volgend jaar februari, dus blijf toch nog wel even verder zoeken naar een gebruikte kabel. In ieder geval bedankt voor het meedenken heren! 👍
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]