VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Goedemorgen mede vw eigenaren,

Iemand enig idee waar de hoorn zit van het alarm bij een Bora uit 2004 ?
Ben een weekend in Drachten maar daar is de buurt momenteel even niet zo blij, omdat mijn alarm spontaan af gaat midden in de nacht waarschijnlijk probleem in de deurslot module omdat die die wel vaker heeft gedaan maar dan deed die het alleen als ik de auto in stapte. Maar nu dus ook als de auto vergrendeld is. Dat ik denk dat het in de deurslot module zit is omdat ook de knipperlichten niet meer werken bij vergrendelen de lichtzoemer niet meer af gaat bij lampen aan laten staan en de instapverlichting in de deuren niet meer aangaan en ook regelmatig de binnenverlichting niet aangaat en soms pakt die niet alle deuren mee om op slot te zetten En weet dat in Apeldoorn iemand zit die dit kan oplossen maar helaas te ver voor mij om die rit te maken maar ik stoorde mij er verder ook nooit aan. Alleen nu dat die alarm om de haverklap af gaat midden in de nacht is het minder leuk 🙈 ook voor de buurt dus dacht misschien dan maar de hoorn loskoppelen nu zodat wij komende nacht niet meer worden gestoord door een spontane alarm. Heb zelf wel een uitlees tool speciaal voor vw (geen vag com) maar daarmee kom ik helaas niet bij het alarm dus zal voor nu dus ook de enige optie zijn om dus die hoorn te ontkoppelen maar kan nergens vinden op het net of in het boekje waar die hoorn zit. Als iemand mij dat kan vertellen of iemand vandaag in omgeving Drachten tijd heet die het kan uitschakelen mag ook (uiteraard hoeft dat niet kosteloos)
Geen idee, ik las dit destijds in de handleiding of ik heb het ook gewoon opgezocht omdat ons alarm ook steeds afging. Ik heb hem vrij kort daarna verkocht. Maar zo lang ik hem telkens op deze manier afsloot was het in ieder geval stil. Dus ik hoop bij jou ook. Of je hem met vcds kan uitzetten weet ik overigens niet. Dat zou nog handiger zijn, mooier is om natuurlijk je deurslot te fixen.
BakkerNL vinden dit leuk
Ik ben destijds ook in Apeldoorn geweest bij iemand van het forum hier. Hopelijk is het nu eerst stil en komt er hier misschien iemand voorbij die dichterbij woont voor jou en dit ook kan en wil doen. Het is natuurlijk weekend dus het zal wat rustiger zijn nu qua reacties. Succes.
BakkerNL vinden dit leuk
Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Dit is een update voor het mediasysteem niet voor […]

Coderen Golf 8 MQB-evo

Je kan bij me langs komen eventueel en kan ik hem […]

Problemen met panoramisch dak

Ik ontstop dit jaarlijks met een (Nylon) trekv[…]

Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Foutje

Olie in inlaat 1.2tsi

Hallo beste lezers, Vanmiddag mijn auto vanwege fo[…]

DSG problemen Golf 8 etsi 1.0