- 16 jan 2023 19:34
#2840192
Goedenavond,
Ik zit al een tijdje met een probleem van mijn t5 uit 2014 . 2 jaar geleden auto laten chippen waarna bij de eerst test rit de turbo klapte deze gelijk vervangen. Na denk ik 2 maanden bleek mij blok gescheurd dus alles laten vervangen ook de turbo was weer kapot helaas dus blok turbo en ook de roetfilter was aan vervanging toe ,
Na deze reparatie heb ik eigenlijk constant last gehad van het regenereren dit was echter om de de 200 km ongeveer (blauwe stinkende rook) er zijn meerdere monteurs geweest die er naar hebben gekeken en de meeste adviseerde dat ik de auto moest terug zetten naar fabrieksinstellingen dan zou het weg zijn! Dit niet gedaan maar nu doet hij om de 20 a 30 km regenereren (dit overigens zonder dat het spiraal lampje brandt) nu sprak ik laatst iemand en die zei dat er waarschijnlijk ergens een olievlek zit die olie in de roetfilter gooit!??
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen
Groet Iwan
Ik zit al een tijdje met een probleem van mijn t5 uit 2014 . 2 jaar geleden auto laten chippen waarna bij de eerst test rit de turbo klapte deze gelijk vervangen. Na denk ik 2 maanden bleek mij blok gescheurd dus alles laten vervangen ook de turbo was weer kapot helaas dus blok turbo en ook de roetfilter was aan vervanging toe ,
Na deze reparatie heb ik eigenlijk constant last gehad van het regenereren dit was echter om de de 200 km ongeveer (blauwe stinkende rook) er zijn meerdere monteurs geweest die er naar hebben gekeken en de meeste adviseerde dat ik de auto moest terug zetten naar fabrieksinstellingen dan zou het weg zijn! Dit niet gedaan maar nu doet hij om de 20 a 30 km regenereren (dit overigens zonder dat het spiraal lampje brandt) nu sprak ik laatst iemand en die zei dat er waarschijnlijk ergens een olievlek zit die olie in de roetfilter gooit!??
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen
Groet Iwan