VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Twin
#2840216
Hallo iedereen!

Omdat ik er na internetonderzoek niet uitkwam en ik hier lees hoe deskundig jullie allemaal zijn, heb ik een account aangemaakt.

Het klepje van mijn gasklephuis bleef open staan. De man van de wegenwacht/ANWB heeft het gasklephuis verwijderd en schoongemaakt, maar dit hielp niet. Hij heeft vervolgens het volgende gedaan.

Hij heeft de koppen van de popnagels stukgeboord en het klepje verwijderd. Het bleek dat de tandwielen niet soepel liepen en hij heeft de tandwielen en die staaf waar de tandwiel omheen is geplaatst, ingevet. Hij heeft het deksel teruggeplaatst en een tie wrap om het gasklephuis bevestigd en alles teruggeplaatst.

De motor deed het weer.

Hij zei dat er nu niks meer mis is met het gasklephuis en dat ik een garage zou kunnen zoeken die bereid is voor een paar tientjes nieuwe popnagels te plaatsen.

Normaal zou zo'n gasklephuis vervangen worden. Maar dat is alleen omdat deze dingen gemaakt zijn om niet te kunnen openen. Het lijkt erop dat niets stuk is en dat het gewoon eraan lag dat de tandwielen droog waren.

Mijn vraag aan jullie:
Vinden jullie ook dat ik er nieuwe popnagels in moet laten plaatsen? Of vinden jullie dat ik het gasklephuis toch kowt vervangen?

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]