VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
door Elotas
#2840447
Beste lui,

Nu ben ik van plan mijn 1.8t motor in de polo te hangen maar wil eerst de complete remmerij aanpakken. Zowel voor het mooie als voor het functionele.

De vooras:
Het huidige fusee van de vooras heeft de klauwhouder vast zitten aan het fusee en heeft dus niet de mogelijkheid tot een big brake kit of dergelijke. Zijn er fusee's die passen in het onderstel van de 9n met losse klauw houders? Met in gedachten van een polo 6r of dergelijke.
Fusee's van een 9n gti is uiteraard een optie, al krijg ik ze amper gevonden. Iemand ideeën of ervaringen?

Achteras:
Huidige remmen zijn trommels, alles voor de ombouw is simpelweg te bestellen geloof ik, klauwen, houders, schijven en blokken, handrem kabel en de remleidingen compleet.
Mocht hier iemand een andere gedachte bij hebben hoor ik het ook graag 😊

Mijn huidige probleem zit dus in de vooras. 😕
#2840458
Voor dit soort Fusee's? De houder van de remklauw zit vast aan het fusee namelijk,
images.jpeg-1.jpg
images.jpeg-1.jpg (31.09 KiB) 719 keer bekeken
Vandaar dat ik eigenlijk zoek naar een alternatief fusee met een losse houder. Dan kan ik verder met adapters of kits
#2840462
Die ben ik idd nog niet tegengekomen, vooralsnog is die niet beschikbaar dus zit ik nogsteeds te kijken voor een alternatief, iets wat past en 288mm remmen of groter kan bieden is dat ook iets wat ik zoek.

Een gti fusee is amper aan te komen voor wat ik heb kunnen vinden en nieuwe zijn niet leverbaar zoals ook die😕

Maar als ik het zo lees heeft er nog niemand 6r fusee's gebruikt op een 9n of iets anders?
Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]