VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID4
door 10keerVW
#2840575
Hallo, ben nieuw op dit forum, gelukkige eigenaar van een ID telg sinds juli 2022.
Is er iemand die onderstaande toestand herkent, bestaat misschien ook al een topic over...
Bijna een maand geleden (tijdens de vorst periode) kregen wij de melding storing AutoHold... iets later ook storing op cruise control. Aangekomen, oeps de bestuurders deur gaat niet open. Uit via rechter deur, pas na verschillende keren auto op slot - terug los gaat linker voordeur opnieuw open (andere deuren gingen normaal open) Later die avond nog een rit gemaakt en na een vijftal minuten opnieuw AutoHold en de andere storingen, deur gaat niet open... Afspraak in garage voor uitlezen dag nadien, leuk, tijdens de rit naar de garage zelfde storingen en hallo de deur ontgrendeld tijdens het rijden?!? oorzaak zou liggen in een sensor in de klink van de bestuurders deur, moet vervangen worden.. Onderdeel niet op voorraad, pfff 14 dagen zonder auto, goed nieuws stuk is binnen! Yes straks onze ID terug.. niets van dat, eu, regelapparaat van l-deur moet vervangen worden, is in bestelling. Indien iemand zelfde heeft ervaren, hoe is dit opgelost, zitten nu al > 3 weken zonder auto...

Bijna 2 weken na bovenstaand bericht... zonet bericht gekregen -> de auto is gemaakt. Volledige deurklink met alles is vervangen, straks de auto gaan halen en hopelijk alles ok!!! Ben tussentijds ook op Engelstalige forums gaan zien en daar zijn wel meerdere ID rijders die een zelfde probleem hebben gehad en ook daar was de uiteindelijke oplossing ganse deurgreep vervangen...
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]