VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Rudyaarts
Beste,

Mijn navigatie werkt opeens niet meer en nu krijg ik het niet meer ge-update. Voorheen altijd zelf gedaan via de VW website met behulp van een ad kaartjez.

Ik heb het meermaals geprobeerd op dezelfde manier maar ik zit nu met deze fouten. Zie afbeeldingen.

Wat kan ik zelf nog doen? Ik gebruik een niet officiële sd kaartje (64gb).

Mocht iemand mij tot een oplossing komen of zelf een kaartje hebben dat werkt ben ik bereid om €20 te vergoeden

Discover pro mib 1
Bijlagen:
D6CF70FB-C120-42EE-99B8-BFB0006ED79D.jpeg
D6CF70FB-C120-42EE-99B8-BFB0006ED79D.jpeg (3.25 MiB) 1106 keer bekeken
E20342E8-8A27-4B58-81CF-3B35F1CD1275.jpeg
E20342E8-8A27-4B58-81CF-3B35F1CD1275.jpeg (2.83 MiB) 1106 keer bekeken
D77927DB-FD78-45BE-AB70-16A1DD309D7F.jpeg
D77927DB-FD78-45BE-AB70-16A1DD309D7F.jpeg (3.22 MiB) 1106 keer bekeken
door Mari
De Discover Media werkt alleen met een originele SD-kaart, weet niet of dat met de Discover Media Pro ook niet het geval is.
Heeft de navigatie gewerkt met dit SD-kaartje voordat je wilde gaan updaten, of heeft hij hiermee nooit gewerkt?

De Navigatie-update-website van VW is wat van slag, je krijgt in veel gevallen de verkeerde updates met alle gevolgen van dien...
door Rudyaarts
Mari schreef: 20 feb 2023 18:32 De Discover Media werkt alleen met een originele SD-kaart, weet niet of dat met de Discover Media Pro ook niet het geval is.
Heeft de navigatie gewerkt met dit SD-kaartje voordat je wilde gaan updaten, of heeft hij hiermee nooit gewerkt?

De Navigatie-update-website van VW is wat van slag, je krijgt in veel gevallen de verkeerde updates met alle gevolgen van dien...
Het werkte altijd zonder sd kaart. Deze gebruikte ik enkel voor het updaten. Maar de laatste keer kreeg ik dus deze meldingen. Heb ik misschien de verkeerde kaarten geïnstalleerd?

Toch bedankt voor je antwoord
door Mari
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk de verkeerde update gedownload.

Zoals ik al opmerkte, die website is een zooitje, als ik voor mijn systeem een update download krijg ik een file van 25Gb terwijl mijn kaartje maar 8Gb groot is en het systeem alleen met het originele kaartje werkt.
Rudyaarts vinden dit leuk
door Antera
Je moet de juiste file installeren. Heb je standaard een SD kaart in je mediasysteem moet je de navigatie software voor de discover downloaden en aanpassen en op je originele 16GB sd zetten.
\
heb je geen sd kaart nodig normaal om je navigatie te zien dan moet je de kaarten downloaden van de Discover Pro op de website van VW.

mocht je hulp nodig hebben contact me op onderstaand nummer via whatsapp
door Rudyaarts
Antera schreef: 21 feb 2023 21:24 Je moet de juiste file installeren. Heb je standaard een SD kaart in je mediasysteem moet je de navigatie software voor de discover downloaden en aanpassen en op je originele 16GB sd zetten.
\
heb je geen sd kaart nodig normaal om je navigatie te zien dan moet je de kaarten downloaden van de Discover Pro op de website van VW.

mocht je hulp nodig hebben contact me op onderstaand nummer via whatsapp
Nee ik heb geen sd kaart in het systeem nodig. Heeft altijd gewerkt zonder kaart.

Wat u zegt doe ik jaren. Updaten via de Volkswagen website en ging altijd goed tot de laatste keer
Deurgreep buitenkant

Beste allemaal Kan iemand ons helpen Hoe demontee[…]

Geen idee of dit nog wel een actuele fout is: 0176[…]

Problemen met panoramisch dak

Heb al meer klachten over het panoramische dak g[…]

Kleuren

Oke,nou bedankt voor je tijd en goede info ,denk d[…]

Mail naar Pon met de klachten en een mail naar j[…]

Goedemiddag Heeft iemand een tekening of een uitl[…]

Aankoopadvies Tiguan 2.0 tsi 2010

Bedankt voor je reactie. Enige ervaringen met 1.4 […]

Ik heb dit item eerder gepost, maar krijg geen rea[…]