VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door Caddyman34
#2844339
Ik heb een rns 315 in mijn golf 6....nu wil ik Spotify afspelen via mijn Samsung s21.....soms wil hij niet koppelen en wanneer wel dan speelt hij maar enkele seconden van het liedje en stopt dan.....iemand hier een oplossing voor of mij ermee kan helpen?
door tomwinters
#2844346
Hallo,

Ik heb dit ook met mijn carplay kit in mijn golf 6. Bij mij helpt het om het stekkertje opnieuw in de telefoon te doen. Betreffende de muziek, als ik een paar keer op play achter elkaar druk, dan werkt die bijna altijd wel vlekkeloos.

groet,
Tom
door danny20danny
#2844347
Dit probleem heb ik in mijn polo alleen deze heeft een discover media. Ik denk eerder dat de software op de telefoon niet lekker werkt met de radio's. Bij mij vinden de problemen altijd plaats na een eerste grote software update van een telefoon.
Wat meestal wel even werkt is stekkertje eruit en erin doen voor.
door Mari
#2844350
De verschillende hardwarefabrikanten houden zich niet geheel aan de afgesproken standaarden... de ene keer kan ik een rit lang zonder problemen spotify streamen de andere keer krijg ik na korte tijd een melding op het scherm dat het niet ondersteund is. Kan dan wel een volgend nummer starten maar meestal verschijnt de melding weer vrij snel en stopt de muziek. (MK7, Discover Media, Bleutooth, Samsung Galaxy S21)...
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]