VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Hi all,

Sinds kort ben ik de blije bezitter van een Golf 7.5 TSI, erg blij met de nieuwe auto, grote upgrade vanaf de polo 6 1.2.... stapje omhoog in de VW wereld

Enkel loop ik tegen een probleem aan met Android auto/Apple carplay.

Wanneer ik mijn telefoon inplug geeft deze aan te laden, enkel komt er 0 melding of mogelijkheid om android auto te koppelen in het appscherm in de golf, ik heb inmiddels mijn telefoon naar de nieuwste versie gedaan, de laatste volkswagen update stamt uit 2023 meen ik uit de boordcomputer te halen.

Ik 3 telefoons (s21 s22 iPhone 8) en 3 kabels geprobeerd, constant het zelfde probleem helaas.. de meeste topics hier heb ik inmiddels ook gehad..

Wie weet raad??

Probleempje nummer 2, met dagverlichting is het licht achter de snelheidsmeters uit of zo goed als uit, met avondverlichting werkt deze probleemloos en licht deze goed op. wanneer ik op het scherm in de golf de interieurverlichtings intensiteit aanpas veranderd deze maar zeeeer minimaal mee, met de avondverlichting is duidelijk verschil zichtbaar.

Wat zou het kunnen zijn?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp VW forum!!!
De stadslicht/daglicht stand, probleem lijkt nu enkel op te spelen in de parkeergarage waar hij normaal staat, zodra ik daaruit rij, eenmaal avondlicht aanzet en weer terug switch blijft het licht aan, iets minder fel dan normaal voor mijn idee.

Zit er iets van n lichtsensor in oid?
Als ik me niet vergis is dat normaal. Ik heb hem altijd in de AUTO straks staan. Zo lang het dimlicht nog niet aan is valt er, bij mij althans, niks te verstellen aan de dashboard verlichting. Zo gauw het dimlicht aangaat dan is de sterkte in te stellen. Misschien is de gedachte dat wanneer het dimlicht aangaat, het “donker “ is en dan is het prettig om dit in te kunnen stellen. Voornamelijk de sterkte van het instrumentenpaneel kan behoorlijk fel zijn naar mijn idee.
Zwarte interieur delen

Inderdaad sorry daarvoor dacht dat ik hier een nie[…]

Volkswagen data sticker

Bij mij zit de sticker in het serviceboekje en zit[…]

Hallo ik wil de remvloeistof verversen van mijn G[…]

Navigatie tussen de tellers

Bedankt voor je antwoord! Ja dit heb ik al geprob[…]

Ok, dan beschadigd die trekveer de klepjes dus nie[…]

Ik heb een Volkswagen Sportsvan gekocht en volgens[…]

Probleem met noodoproepfunctie

Het werkt weer (garage geeft op dat sos module h[…]

Wat Mari zegt, een volledige voertuigscan met bv V[…]