VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
#2844806
Ik wil mijn MIB1 Discover Media vervangen voor een MIB1 Discover Pro unit. Die laatste heb ik op de kop kunnen tikken en om deze te kunnen gebruiken, moet die aan mijn VIN gekoppeld worden. Dat kan/moet bij een dealer gebeuren middels ODIS.

Ik heb begrepen dat niet alle dealers even handig zijn om dit te doen. Heeft iemand ervaringen met een dealer die dit kan in de omgeving van Amersfoort/Utrecht?
#2844807
Als je de route via de dealer doet, worden ook de aanwezige FEC's van je oude systeem overgezet. Zit er b.v. op je oude systeem geen navigatie, dan zal dat op je nieuwe systeem ook niet komen te staan. Wil je dat wel activeren, dan moet je bij de dealer daarvoor een licentie aanschaffen. En die licentie kost vaak meer dan de waarde van de Mib1.
#2845138
Kleine update van mijn kant. De route via de dealer is dus niet gelukt. Dealer in Amersfoort begint hier niet aan en hebben mij doorverwezen. Uiteindelijk bij iemand terecht gekomen die het vrijgeschakeld heeft en het werkt nu allemaal prima (en sneller).

Mijn volgende project is het retrofitten van de Dynaudio set (versterker en speakers) waar CP ook vrijgeschakeld moet worden. Even kijken of dat gaat lukken.
DrEd vinden dit leuk

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]