VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
#2844826
allereerst aangenaam, mijn naam is corridoras. :welkom:

ik heb een halfjaar geleden mijn eerste auto gekocht, de altijd betrouwbare golf 4. nou ging mijn golf laatst een beetje raar doen, in zijn 1, 3 en 5 sloeg de motor af. dit blijkt achteraf een elektra probleem. (precieze oorzaak zoeken we nog maar met een beetje schudden aan de boom blijft hij lopen.)

nou had ik bij het merken van de ellende meteen mijn auto weggebracht naar de garage. na een diagnose van een week werd ik gebeld door de monteur dat mijn motor van tijd zou zijn. toen heb ik het golfje maar op de trailer naar huis gebracht, waar uit eindelijk blijkt dat met en beetje remmenreiniger en een powerpack me golfje graag start.

:on:
enfin, nu even waarvoor ik vandaag dit bericht schrijf. in de geul onder mijn ruitenwisser trof ik een boutje die er belangrijk uitziet. weet iemand waar deze hoort? (ik vermoed dat de monteur deze heeft gedemonteerd, maar hij wist me niet te vertellen waar deze hoort.)

bij voorbaat dank. :-)
Bijlagen:
thumbnail_30472DA2-9D70-4F6E-AD8F-BBB5C7F10377.jpg
thumbnail_30472DA2-9D70-4F6E-AD8F-BBB5C7F10377.jpg (134.96 KiB) 790 keer bekeken
thumbnail_F35C8C8F-A149-4229-8A4B-02E9B0AD16DC.jpg
thumbnail_F35C8C8F-A149-4229-8A4B-02E9B0AD16DC.jpg (143.69 KiB) 790 keer bekeken
Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]

Jah dan gw de connector los halen van de dynamo of[…]

Probleem met lege accu is opgelost. Het bleek toch[…]

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]