VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen ID4
#2844838
Beste forumleden mijn vraag is zijn er meer gebruikers die al langere tijd op een trekhaak wachten.
Heb mijn ID4 gekocht half januari 2023 inclusief trekhaak die echter op dat moment niet voorradig ws.

Er is mij medegedeeld dat de trekhaak in backorder staat en later geleverd wordt.
Na heel veel contact met de garage en ook met customer care van PON is mij nog steeds niet duidelijk waar het probleem nu zit.
Krijg als antwoord de trekhaken worden "mondjesmaat" geleverd. Echter navraag bij twee grote dealers bevestigen mij dat er niets geleverd wordt op dit moment.

Zijn er meer gebruikers die hiermee bekend zijn.
Het gaat mij erom te weten wanneer er wel zicht is op levering van die bewuste trekhaken

Mod edit:
Topic verplaatst naar "ID4 Algemeen".
#2844965
Vandaag had ik weer contact met mijn dealer (Broekhuis). Dealer geeft aan dat de trekhaken niet leverbaar zijn.

krijg nu aanbod dat ik de kosten kan terugkrijgen, maar ja dan heb ik niet mijn gewenste auto, want ik wilde er een met trekhaak....

Ongelofelijk dat VW geen zicht heeft op wanneer wel.
#2845040
Polar23 schreef: 09 mei 2023 20:15 Vandaag had ik weer contact met mijn dealer (Broekhuis). Dealer geeft aan dat de trekhaken niet leverbaar zijn.

krijg nu aanbod dat ik de kosten kan terugkrijgen, maar ja dan heb ik niet mijn gewenste auto, want ik wilde er een met trekhaak....

Ongelofelijk dat VW geen zicht heeft op wanneer wel.
Ja ook ik heb mijn ervaring met Broekhuis echter toen ik na bijna 5 maanden mijn geld terugvroeg werd de backorder geschrapt. En dat vind ik persoonlijk een hele slechte service. Als ik nu een trekhaak wil laten monteren hoef ik toch ook geen geld vooraf te betalen. Ging wel om mijn 1.900 euro. Als zij niet weten wanneer die trekhaak komt moet ik dat geld dan op hun rekening laten staan?
#2845320
Iemand al nieuws over het leveren van trekhaken van VW?

Vandaag maar weer eens naar Volkwagen gemaild. Verwacht geen ander antwoord dan wat ik van Broekhuis krijg.

Maar Volkswagen zou toch zicht moeten hebben over wanneer deze wel leverbaar worden?
#2846307
Sinds 30 augustus een nieuwe trekhaak onder mijn ID4 laten zetten door de VW dealer maar na 3 dagen is het nog niet gelukt om deze werken te krijgen. Op 3 oktober 2023 nieuwe poging om de software van trekhaak te coderen maar is na 2 dagen nog steeds niet gelukt bij de VW dealer in Krimpen ad Yssel. Wordt vervolgd..😂😂😂
Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]