VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2845064
josdavids schreef: 18 mei 2023 08:28
hvdk schreef: 15 mei 2023 21:53 Bedankt voor de tip.
Misschien stomme vraag.
Kun je ergens een filmpje vinden welke punt je precies moet inspuiten?
Ik las dat je bij invetten soms wat zaken moet demonteren, klopt dat of dringt zo'n spuitbus goed naar binnen?
Punt 2 zit bij mij nu vet wat er eerst niet zat.

IMG_3544.jpeg
Bedankt voor je tekening.
Als ik het goed begrijp is 2 toch aan de voorzijde?
Bij mij kraakt vnl achter.
Misschien alle rubbers dan maar inspuiten
#2845084
Heel veel hebben er last van maar ook veel niet dus geen pijl op te trekken. Het is daarom mede denk ik een producteigenschap geworden.
#2845223
Verkoper zei dat hij het probleem kon verhelpen : inspuiten. Maar dat moet ik dan wel zelf betalen: 150 euro.
Ik heb het probleem voorgelegd bij BOVAG. Deze heeft aan als het te verhelpen is, dat het een mankement is, dus een garantiekwestie.
Over 1,5wk ga ik weer terug langs verkoper. Dan wordt het probleem verder bekeken door de eigenaar.
Ben benieuwd.
#2845301
Gisteren reactie garage gehad: linker draagarmrubber was toch niet goed. Kraakte als een tierelier (hadden een filmpje opgestuurd) en ewas niet meer helemaal in orde. Deze hebben ze onder garantie vervangen. Rechtsvoor was in orde. Heb aangegeven deze ook maar te vervangen op eigen kosten. Liever 2 gelijke/ nieuwe rubbers voor. Linksvoor kraakte idd wel in bepaalde gevallen.
Achter konden ze niets vinden. Heb wel even gevraagd of ze die rubbers even kunnen inspuiten. Als de auto op de brug staat is dat een snel en eenvoudig klusje. Bij mijn vorige auto (Seat Ibiza) hielp dat wel een aantal maanden.
Volgende week kan ik hem weer ophalen. Gelukkig wel een gratis leenauto.
Wat ik wel kwalijk vond: dat ze dit de eerste niet hebben gezien: linker draagarmrubber. Volgens mij hebben ze er toen geen eens naar gekeken.
#2845342
Update.
Bij nadere inspectie bleek toch draagarmrubber voor bestuurderskant erg te kraken en was ook niet meer helemaal goed. Deze is onder garantie vervangen. Op eigen kosten heb ik de andere kant laten vervangen. Dit viel niet onder garantie, omdat deze nog goed was. Heb liever links en rechts gelijktijdig vernieuwd.
Achter konden ze niets vinden. Deze hebben ze op mijn verzoek ingespoten.
Kraken hoor ik niet meer vanuit de ophanging. Daar ben ik wel blij mee.

Wat ik nu nog wel hoor is het kraken vanuit de deuren.
Op een Engels gti forum heb ik daar de remedie voor gevonden. Daar ga ik binnenkort mee aan de slag en heb daar goede hoop op.

... je hebt het andere topic waarin je gepost hebt[…]

Park assist

Moet hardware komen. Is niet zomaar te activeren.

Gisterenavond bij Vagcom Dordrecht geweest ,netjes[…]

Hallo Ik heb een probleem met mijn golf II . Ik […]

Hallo Allemaal, Ik wil graag zelf cruisecontrol i[…]

Merk ik ook meer en meer ja haha. Ik ga ook een OB[…]

Aansluiten Golf 2 dashboard

Maar wat zijn je verwachtingen nu? Dat andere mens[…]

Ik ben sinds een maand in het bezit van een VW UP […]