VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Beste mede VW liefhebbers,

Wie weet wat het is of kan mij in de richting wijzen.

Golf 4 2003 1.6 FSI BAD (Alleen die motorcode al :x ) 240K km gelopen

Start goed. maar als ik flink gas geef of vanaf 2500 rpm half gas geef stottert en houdt hij in.
1 foutmelding
P1020 Brandstofdruk regellimiet overschreden
VCDS groep 140. duty cycle 0,0 % gevraagde druk 60 bar gekregen druk 6 bar
Duty cycle veranderd niet. stilstaan, rijden . altijd 0.0%
1 maand geleden Volledige inlaat en inspuittraject los. Alles schoon en sensoren doorgemeten in Ohms. Alles in spec.
testrit eerste 4 minuten weer hetzelfde. geïrriteerd laat ik de motor bruut tot tegen the red line aankomen. Duty cycle begint te reageren. Bar gevraagd is gelijk aan bar gegeven. YES!!
Auto rijdt goed. een week of 2 later rij ik van Breda naar Amsterdam en weer terug. Loopt prima. De volgende dag naar Middelburg. Heenreis prima. de terugreis begint de auto te bokken zoals eerst. Probleem terug.
Volgas helpt niet meer.
VCDS 140 duty cycle N276 Drukventiel loopt continue op deze manier. stilstaan rijden allemaal het zelfde % 0 ,20, 40, 0, 20, 40, 0, 20, 40, 0 als een soort mantra :mad: gevraagde druk 60 bar gekregen druk 6 bar

Auto start goed. Stationair perfect. valt niet uit. en weer 1 foutmelding P1020 Brandstofdruk regellimiet overschreden

Op de sites van sloopbedrijven zoek ik naar de mechanische hogedruk benzinepomp omdat bekend is dat deze stuk kunnen gaan. Maar niet te vinden of voor een absurde prijs. Auto was €1000, een nieuwe pomp is €2000 en 2ehands zonder garantie €3 tot 500

Alle info is welkom :-D
... is een van de sensoren niet gewoon vuil? Je kan met een ohm-meter wel de waarde gemeten hebben die in de specs valt, maar als de sensor vervolgens door vervuiling niet juist meet wordt je ook niet wijzer...

Dus nu ga je zoeken naar de sensor die de dutycycle laat veranderen (of niet)...

Waarschijnlijk defecte deurslotmodule...

slecht laden ID.4 GTX via eigen wallbox

Betreft ID.4 GTX van juli 2023. km stand bijna 250[…]

Golf 5 H7 fitting

Hey, De fitting van mijn H7 lamp links voor is ka[…]

Remmen

Ik heb sinds vorige week de keuze om ID3 zakelijk […]

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voor[…]

Nog steeds beschikbaar :tu:

Nog steeds beschikbaar :tu:

Droge remschijven

APK is een momentopname... is geen garantie dat er[…]