VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
door feuerengel
#2845399
Hallo, ik ben sinds 3 dagen mijn sleutel kwijt van mijn vw polo 2003. Helaas geen reservesleutel. Ik heb alles maar dan ook alles afgezocht afgelopen 3 dagen, helaas zonder resultaat. Vandaag contact gehad met vw dealer en die geeft aan dat het lang gaat duren en zeer duur is om nieuwe sleutel te krijgen Heb daarna contact gehad met bedrijf die binnen 1 a 2 dagen op locatie komt en geeft aan dan binnen ca 1 uur bij de auto nieuwe sleutel te kunnen maken. Kosten plus minus 350 a 400 euro excl btw !!!. Dat vind ik toch wel erg veel geld. Zijn er op dit forum personen die mij kunnen helpen, of weten wie mij zou kunnen helpen ? Uiteraard tegen vergoeding, mits redelijk bedrag. Want om nou de helft van de waarde van de polo voor 1 sleutel te betalen gaat mij niet lukken financieel. Ik hoop op een oplossing via jullie. Alvast bedankt.
Gr. Harm
door Mari
#2845402
... heeft de dealer je ook een prijs genoemd? Dealer kan in Duitsland sleutel bestellen aan de hand van je VIN-nummer, sleutel zal daarna ingeleerd moeten worden om de startonderbreker te vertellen dat dit een correcte sleutel is.

Je hebt geen sleutel meer, dus de goedkoopste optie "bijmaken" is geen optie meer... dat had je eigenlijk al eerder moeten doen. Mijn Golf 7 had ook maar 1 sleutel, een nieuwe sleutel heb ik direct na aankoop geregeld, kosten 196 euro inclusief inleren...
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2845409
ik kan je eventueel wel helpen
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]