VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
door GOLF1972
#2845608
Heb een golf 7 1.4 tsi met de af en toe de storing P226300 (geeft aan op auto start/stop storing).
Heb zelf een obdeleven heb uitgelezen maar geeft aan turbo fout, heb er al veel overgelzen zie dat er veel van de fouten in de actuator van de turbo zit. heeft iemand hier ook ervaring mee ? zoja kan iemand me vertellen op welke waarden ik op de obdeleven hem uit kan lezen ?
Alvast bedankt voor reacties
#2846159
en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben zeer benieuwd? Mij werd bij de VW dealer aangeraden om de gehele turbo te vervangen omdat mijn wastegate stuk zou zijn. Maar ik hoor op verschillende forums dat het de turbo actuator reparatieset voldoende is om mee te vervangen.
#2846388
Even update van reparatie (mischien heeft iemnad anders er wat aan) wij hebben de turbo en de actuator in zijn geheel vervangen want de wasteklep was uitgesleten etc na verschillende navragen hebben gedaan blijkt dit een bekent probleem te zijn. om er zeker van te zijn dat we geen andere storingen etc tegenkomen hebben wij het geheel vervangen ! daarna is door garage de waarden goed gezet en voor ons waren alle problemen opgelost.
Golf 6 1.2 tsi 2010 olie in inlaat

Ja de motor loopt verder wel goed, daar is niks aa[…]

Tikken als de wagen uitstaat

dat wordt toch zoeken, dus de zekeringen eruit tre[…]

Dash board lampjes/ verlichting

Misschien kijken naar de massa en of andere verbin[…]

Bij me vriendin der polo ook gehad ging toen om de[…]

Soms storing elektra Caddy mk1

Niet vermeld in me bericht alleen in de titel gaat[…]

Stuur en stoelverwarming

IMG_5728.jpeg

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Storing CarPlay Seat Leon

Heb je al eens een harde reset geprobeerd https://[…]