VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
Goedemiddag iedereen,

Ik heb sinds gisteren last van een foutcode in mijn auto P1072 fuel trim bank 1 system too rich. Nou rijd de auto wel gewoon op koude motor maar zodra de motor wat warmer begint te worden start de auto bijna niet meer en loopt hij onregelmatig en houd erg in. De vorige eigenaar heeft al recent alle 4 de injectoren laten vervangen en de pcv carter ontluchting. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? En hoe ik dit zou kunnen uitsluiten met Vagcom of iets? Ik dacht zelf aan de hogerdruk brandstof pomp die misschien lekt maar dat weet ik niet zeker. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Alvast bedankt
bedankt voor jullie reacties!

Heb op het moment een nieuwe hogedruk brandstofpomp besteld omdat ik vermoed dat deze brandstof lekt en daardoor word opgezogen door de carterontluchting en hierdoor de foutcode 1072 System too rich doorgeeft. Als ik namelijk de peilstok eruit trek of de olie vuldop en hier aan ruik dan ruikt het sterk naar benzine. Als ik de brandstof pomp binnen heb en gemonteerd dan laat ik jullie weten of dit het probleem was of niet.

Ik denk er over om mijn VW Jetta Hybrid in te ruil[…]

... ik weet waar je het gelezen hebt... 2 posts na[…]

Radiator slaat niet aan

misschien is ook zijn thermostaat kapot (nlijft op[…]

hoi expedition, ik zou ipv e10 superplus of aral 1[…]

VW app of WE connect

Ik kreeg eerder het advies de nieuwe app te instal[…]

Litec ervaringen?

Hallo iedereen, Mijn persoonlijke ervaring met Lit[…]

Als je de site gebruikt heb je een idee wat de v[…]

TK: Polo 6N2 GTI onderstel

Wegens een planwijziging te koop aangeboden VW Pol[…]