VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Toppie
Even voorstellen: Sinds een week hebben wij een T-Roc style 1.5 automaat na Mazda2 gereden te hebben. De mazda was nog geen vier jaar oud, maar trok onze Kip caravan niet geweldig. Op de Utrechtse heuvelrug hield hij al in en terwijl deze Kip nog geen 800 Kg weegt. Wij hadden nooit verwacht dat een VW tegen alle luxe van een Japanse auto aankon, maar deze T-Roc is nog luxer. Wat rijdt hij geweldig lekker en rijden in limburg de heuvels op zonder in de gaten te hebben dat er een caravan achter hangt. De automaat doet het geweldig!
Nu een vraag: welke App moet je nu gebruiken? De VW app of WE connect? Ik heb ze beide geïnstalleerd, maar die zitten elkaar misschien in de weg. Iemand ervaring of advies?
Kees
door fanTRoc
@Toppie Ik heb net m'n T-Roc online geactiveerd.
De We-Connectapp gaat er uit, heb ik begrepen.
Ik heb alles werkend gekregen en b.v. de software v d navigatie besteld, geïnstalleerd en werkend gekregen via de Volkswagen app. :laugh:
Die met het VW logo, bedoel ik dus.

Grtsss
door danny20danny
Is het mijn telefoon of is het gewoon de app. Die nieuwe vw app is gewoon zo ontzettend langzaam. Pak ik de oude app erbij dus de we Connect. Die is echt vele malen sneller
door bert2
Ik kreeg eerder het advies de nieuwe app te installeren maar deze was niet zo uitgebreid als WeConnect. In het bijzonder de gereden trajecten en gemiddelden. Ik heb dus WeConnect gauw weer terug gezet en nooit meer het aanbod/advies gekregen om de nieuwe app te installeren en alles doet het nog gewoon.

Ik denk er over om mijn VW Jetta Hybrid in te ruil[…]

... ik weet waar je het gelezen hebt... 2 posts na[…]

Radiator slaat niet aan

misschien is ook zijn thermostaat kapot (nlijft op[…]

hoi expedition, ik zou ipv e10 superplus of aral 1[…]

VW app of WE connect

Ik kreeg eerder het advies de nieuwe app te instal[…]

Litec ervaringen?

Hallo iedereen, Mijn persoonlijke ervaring met Lit[…]

Als je de site gebruikt heb je een idee wat de v[…]

TK: Polo 6N2 GTI onderstel

Wegens een planwijziging te koop aangeboden VW Pol[…]