VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door Robbin5
goedemorgen,

ik heb met mijn golf 5 uit 2008 een airco probleempje, de airco doet het namelijk soms wel en soms niet, als het zoals vanochtend 14 graden is dan word de airco echt goed koud, maar als het 31 graden is doet de airco het niet of soms wel soms niet,

wat er al gebeurd is: er zit voldoende vloeistof in, er is geen lekkage, de druksensor is vervangen(de oude was geoxideerd) de pomp is vervangen voor een andere 2dehands, maar ondanks dat zelfde problemen, er komt volgens de garage wel altijd 12v op de pomp maar de pomp slaat dus niet altijd aan. de ventilator slaat al meteen aan als de motor word gestart.

de garage vind het ook een raar probleem en weet zo ook niet waar nu verder te zoeken. is er hier op dit forum iemand die dit ook heeft gehad of weet wat nu nog te doen ???

ik hoor het graag :)
door Mari
Ga je het advies geven wat ik altijd geef als je problemen hebt met je auto en niet weet wat het is: uitlezen met VCDS en aan de hand van de gevonden foutcodes gericht verder zoeken. Zelf geen VCDS, dan vraag je be;leefd of een medeforumlid je daarmee kan helpen (vermelden waar je vandaan komt is dan wel wenselijk)...

Dat de ventilator al meteen aanslaat als je de motor start is natuurlijk al niet goed... denk dat je daar wel een foutcode over zal aantreffen als je de auto uitleest!
door Antera
Vermoedelijk een van de stelmotoren niet lekker meer vermoed ik waardoor de regeling niet top is. Als daadwerkelijk er genoeg koelmiddel in zit want dit is vaak de 1e oorzaak

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht

Touran teller inleren

Goedenavond Wie zou voor mij mijn teller kunnen i[…]

Je zult op zoek moeten naar iemand die thuis is in[…]

We hebben in een Scirocco een telefoon gekoppeld, […]

top, we gaan er snel achteraan! Ik heb in middels […]

Even een update aangaande de stand van zaken: En i[…]