VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
#2846108
Goedemorgen,

Heb j.l een Golf 8 Life variant gekocht en had de afspraak met de dealer dat mijn software geüpdatet zou worden. Echter heb ik het vermoeden dat dit niet gebeurt is.
Ik heb een foto bijgevoegd van de info van het scherm.
Klopt het dat de cijfers bij de Navigatie database 20.3 staan voor het jaar en de maand?
Kan iemand mij de laatste versie laten weten. Zou dat 22.11 kunnen zijn ?

Vast bedankt voor de moeite.
Bijlagen:
IMG_6263.jpeg
IMG_6263.jpeg (2.66 MiB) 2653 keer bekeken
#2846109
Mijn auto is een aantal maanden geleden naar de dealer gegaan en ik kan zeggen dat jou auto geen update heeft gehad hoor
mijn software is 1899
abt hardware h40 (iets ouder)
abt software 3074
Navigatie software 23.8

Maar klik is op de blauwe 2 in jou beeldscherm. ik denk dat jij 2 updates heb klaar staan, jou systeem software moet je echt zsm laten updaten. Je gaat helemaal gek worden van de storingen denk ik zo. Bij die software versie had ik echt iedere rit wel een paar storingen
#2846111
Bedankt voor je antwoord, bij de 2 die bedoeld staat dat ik mij privesfeer instellingen moet aanpassen en dat er een software update is. Echter gebeurt er niets als ik de privesfeer aanpas het wereld bolletje wordt niet wit ook al als ik de maximale toegang geef tot de auto. Kan ook nog geen hoofdgebruiker worden zit nog op de 2e sleutel te wachten deze bewaren ze niet op de zelfde locatie als waar de auto stond. Krijg de sleutel morgen thuis geleverd door de dealer.
#2846188
Goedemiddag, ik zag op de duitse volkswagen site dat daar een nieuwere navigatie software versie staat dan de nederlandse site. Mijn vraag is kan ik de duitse versie ook gebruiken of krijg ik dan een conflict? Taal of iets dergelijks. Ik wil graag me navi updaten maar heb geen zin om een nieuw abbo te nemen op We Connect Plus. En klopt het dat er in een Golf 8 Life variant bouwjaar 2021 een Discover Media systeem zit. In de nieuwe optie lijst 2023 spreekt men van een Multimedia systeem Ready to Discover 🤔. Ik hoor graag van jullie vast bedankt voor de moeite.

Als aanvulling het Onderdeelnummer apparaat is 5H0035820K als ik daar op google dan geeft deze Discover Pro aan dus nu snap ik het helemaal niet meer omdat de pro niet standaard op een Golf 8 life zit.

Afbeelding
#2846190
Mari schreef: 23 sep 2023 17:39 Of je klakkeloos de "Duitse" update van de navigatie er op kan gooien daar ga je snel genoeg achter komen als je het probeert... maar misschien dat medeforumlid @Antera ook hier zijn licht op kan schijnen...
Om zomaar de duitse navi er op te zetten zonder te weten of dat gaat vond ik een beetje riskant. Maar misschien dat @Antera er iets meer over weet zoals jij voorsteld.
Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]