VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Mari
#2846229
... soms worden auto's met nieuwere ECU's uitgerust, het duurt dan weer even voor de tuners weten hoe ze daar mee om moeten gaan... Maar bel anders een van de gerenommeerde tuners waarvan je de namen vaker hier voorbij hebt zien komen, zij leggen het graag aan je uit.
Gebruikersavatar
door RobVrhff
#2846234
Geen idee waar je die wijsheid hebt opgedaan. Via de website van Vagtechniek kan je Troc's van 2017-heden laten chippen. En 'heden' is volgens mij 2023 toch?
door Mari
#2846235
... maar is heden ook daadwerkelijk het 2023 model... kom je maar op 1 manier achter, even Vagtechniek bellen en het vragen.

Op een website van een andere tuner krijg ik de volgende melding:

- Momenteel is chiptuning voor de Volkswagen T-Roc 1.0 TSI 110pk ( 2022 -> ... ) nog niet mogelijk, deze is nog in ontikkeling.
- Momenteel is chiptuning voor de Volkswagen T-Roc 1.5 TSI 150pk ( 2022 -> ... ) nog niet mogelijk, deze is nog in ontwikkeling.
Gebruikersavatar
door fanTRoc
#2846470
Even nog een update hierover:
T-Roc 2021; VAG techniek zegt offerte op 10-2023 is onder voorbehoud. Met de nieuwe ECU kunnen we nog niet veel.
Gebruikersavatar
door Pulle1965
#2846593
Ik heb mn auto ook laten tunen bij VAGtechniek. Heb geen haast, luister naar hun advies. Het zijn echt vaklui !
door Mark76
#2846678
Alle nieuwe wagens hebben nu componenten bescherming. Daardoor is oa tuning niet meer mogelijk.
Gebruikersavatar
door daNpy
#2846679
Dat hadden ze 30 jaar geleden ook al, zij het een stuk simpeler.
door Mari
#2846682
Mark76 schreef: 06 nov 2023 13:11 Alle nieuwe wagens hebben nu componenten bescherming. Daardoor is oa tuning niet meer mogelijk.
Geef ze even de tijd dan kunnen ook de auto's met deze nieuwe ECU gechipt worden... elke beveiliging, hoe goed ook, zal op termijn te omzeilen zijn...
daNpy vinden dit leuk

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]