VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door KorGTD
#2846337
Goededag,

Ik ben op dit moment bezig om een Golf 7 GTD om te bouwen naar een Golf 7 GTD facelift.
De facelift voorbumper is al besteld en binnen. Deze heb ik als imitatie gehaald en is gemaakt voor een Golf 7.
De facelift achterlampen passen 1 op 1.
en de facelift koplampen word omgebouwd voor de huidige xenon koplampen die ik er op heb zitten.

Alleen nu is mijn vraag of de facelift achterbumper ook 1 op 1 past op de auto. Deze heb ik origineel besteld en komt binnen 2 weken geleverd.

Ook heb ik een media discovery pro in laten bouwen. Voorheen had ik een klein schermpje Mib 1. Alleen na het installeren heb ik gemerkt dat ik weinig tot geen bass in mijn speakers heb en het geluid is heel plat. als ik het volume op 60% gaat hij niet harder na de 60%. Hoe krijg ik weer normaal geluid?

Andere tips van het ombouwen van een Golf 7 GTD naar een Golf 7 GTD facelift is natuurlijk ook welkom!
Bedankt alvast!
door Mari
#2846342
Welkom op dit forum...

Je zegt je Discover Pro te hebben laten inbouwen, dan terug om hen het probleem met het geluid te laten oplossen... Vermoed dat ze de reeds aanwezige software niet hebben gewijzigd voor een versie voor jouw auto...
door KorGTD
#2847534
Goededag iedereen, ik rij al nu een tijdje in mijn omgebouwde golf 7 GTD. Alleen zit ik nog wel met de ACC. Bij de Golf 7 zit de ACC met een gat bij de ondergrill, bij de golf 7.5 (Facelift) zit de ACC achter de VW logo. Nu zit de ACC bij mij achter de ondergrill en vaak geeft mijn auto nu een storing aan met geen sensorzicht. Heeft iemand oplossingen voor mij? Bedankt alvast!

Ik zal nog wat fotos plaatsen voor de mensen die het nog willen zien!
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]