VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2846419
Hoi, met al een VW California, en een Polo GTI in ons gezin heb ik een vraag over een Golf en Apple CarPlay :-)

De Golf mijn schoonouders gaat weg en wij overwegen m over te nemen (nog geen 40k op de teller, DSG bak en in showroom-staat). Het betreft een Golf 1.0 TSi Business Edition Automaat uit maart 2016 en op de achterruit zit een klein stickertje met “VW Connected”. Ik herinner me dat er een 6”(?) scherm in zit met een uitgebreid menu/boordcomputer/nav/ etc.

Hij staat echter 2 uur rijden verderop en mijn schoonouders zijn helaas niet in staat de volgende vraag te beantwoorden:

-> Weet iemand of bedraad CarPlay in deze Golf werkt als ik mijn iPhone in prik?

Dankjewel!
#2846421
josdavids schreef: 15 okt 2023 13:18 Een foto maken van het systeem moet zelfs voor je schoonouders vast geen issue zijn toch? Dat maakt het al weer een stukje makkelijker om tot een conclusie te komen. :-)
Zou je denken, maar ze zijn 85+ en hebben geen smartphone…..
Ik las ergens dat VW vanaf eind 2015 CarPlay had uitgerold voor de Connect modellen, uiteindelijk zal ik toch zelf moeten gaan kijken maar ik hoopte dat het antwoord een simpele ja of nee zou zijn.
Bedankt iig!
#2846430
FFolkert schreef: 15 okt 2023 15:23 Zou je denken, maar ze zijn 85+ en hebben geen smartphone…..
Ik las ergens dat VW vanaf eind 2015 CarPlay had uitgerold voor de Connect modellen, uiteindelijk zal ik toch zelf moeten gaan kijken maar ik hoopte dat het antwoord een simpele ja of nee zou zijn.
Bedankt iig!
Kijk, heb jij je antwoord. Aangezien Carplay een extra is (dealerprijs 300,-) denk ik niet dat deze mensen deze optie aangevinkt hebben. Voor Carplay is het bezit van een smartphone immers een vereiste....
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]