- 22 okt 2023 14:13
#2846473
Na een VW Passat een aantal jaar een ander merk gereden.
Nu weer terug naar Volkswagen en in dit geval een nette Tiguan 1.4 ACT 6-dsg in Highline Business RLine uitvoering uit 2018.
Erg fijn rijdende auto in mooie kleur en uitvoering.
Echter nog geen vrienden met We Connect / Car Connect geworden.
Inmiddels ID account aangemaakt, auto toegevoed, geactiveerd en vervolgens ook de in de auto geactiveerd.
Ook de VW app geïnstalleerd. Hierin staat de auto en ik zelf als hoofdgebruiker vermeld. Tot zover alles goed.
De onlinedienst Guide & Inform Basic staat op 'verlopen'.
Het bestellen via de Bestellen button linkt je door naar Volkswagen Connect Shop daar gaat het fout.
Ik moet de auto weer toevoegen (is al gedaan en zichtbaar) en vervolgens zijn er momenteel geen geschikte aanbiedingen...
!1) Waar kan ik controleren of mijn auto geschikt is voor We Connect? (aanvullende info: ik heb stikkertje met Connected op mijn portierraam en ook in de 'Wagendetails" van mijn auto, zichtbaar als ik inlog op de website Myvolkswagen, staat dat mijn auto geschikt is voor Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie incl. Afstandsbediening voor Media)
2) Hoe kan ik een online dienst kopen? Wil het in ieder geval 1 jaar eens proberen.
3) En nog een detail: de oudere Samsung S10 Andriod telefoon van mijn vrouw kan wél verbinden via Hotspot en mijn Samsung S23 wil niet verbinden... WIE??
Wie het weet mag het zeggen, graag zelf!
Nu weer terug naar Volkswagen en in dit geval een nette Tiguan 1.4 ACT 6-dsg in Highline Business RLine uitvoering uit 2018.
Erg fijn rijdende auto in mooie kleur en uitvoering.
Echter nog geen vrienden met We Connect / Car Connect geworden.
Inmiddels ID account aangemaakt, auto toegevoed, geactiveerd en vervolgens ook de in de auto geactiveerd.
Ook de VW app geïnstalleerd. Hierin staat de auto en ik zelf als hoofdgebruiker vermeld. Tot zover alles goed.
De onlinedienst Guide & Inform Basic staat op 'verlopen'.
Het bestellen via de Bestellen button linkt je door naar Volkswagen Connect Shop daar gaat het fout.
Ik moet de auto weer toevoegen (is al gedaan en zichtbaar) en vervolgens zijn er momenteel geen geschikte aanbiedingen...
!1) Waar kan ik controleren of mijn auto geschikt is voor We Connect? (aanvullende info: ik heb stikkertje met Connected op mijn portierraam en ook in de 'Wagendetails" van mijn auto, zichtbaar als ik inlog op de website Myvolkswagen, staat dat mijn auto geschikt is voor Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie incl. Afstandsbediening voor Media)
2) Hoe kan ik een online dienst kopen? Wil het in ieder geval 1 jaar eens proberen.
3) En nog een detail: de oudere Samsung S10 Andriod telefoon van mijn vrouw kan wél verbinden via Hotspot en mijn Samsung S23 wil niet verbinden... WIE??
Wie het weet mag het zeggen, graag zelf!