VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
door boostie
#2846624
Mijn Polo (VOLKSWAGEN POLO (9N_, 9A_) | 2001.10-2009.11 - 1.4 16V - 1390ccm 75pk ) blaast de laatste tijd alleen nog maar warme lucht ondanks dat de airco aanstaat. De problemen zijn wat sporadisch. Zo kan het zijn dat het tijdens het rijden een halfuur snikheet is, maar dan plotseling de airco het weer een paar minuten doet waardoor het wel koud wordt. Vrij snel wordt het echter weer heet. Ook als ik de ventilatiestand op 0 zet blijft er warme lucht de auto instromen. Stroeve klepjes o.i.d.?

Enig idee waar ik het moet zoeken?
door Mari
#2846625
... uitlezen, bij voorkeus met VCDS... vermoed dat je wat gaat aantreffen aan foutcodes bij 08 HVAC. ZOu zo maar kunnen dat een of meerdere kleppen niet juist meer werken. Als dat niet het geval is zou ik met VCDS kijken of de verschillende sensoren wel de juiste waarde terugkoppelen naar de airtco...
door boostie
#2846635
JUUL schreef: 03 nov 2023 08:07 Is de auto uitgerust met Climatronic? Ik sluit me volledig aan bij het advies van Mari :tu:
Geen climatronic. Alleen airco. Ik zal op zoek naar iemand in Friesland die het kan uitlezen.
Volkswagen app

Hier hetzelfde probleem. Mijn auto is van novembe[…]

ik denk onder de laadluchtkoeler bij het inlaatspr[…]

Cockpit digitaal Flashen

Lid sinds 2018... en dan dit soort opmerkingen mak[…]

tiguan 2010 r-line met dynaudio

Welke radio's kunnen hier in er zit nu een rns 310[…]

Tiguan dashboard lampjes

BESTE MENSEN, WIJ HEBBEN DE AUTO MOETEN VERKOPEN […]

Precisely fits all VW T5 and T6 models, seamlessly[…]

Maar voor kopers van tweedehands auto 's zoals wi[…]

Na het starten direct afslaan.

Vergeten een foto te maken. Het uitleest systeem g[…]