VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
door turbo62
goedendag .
Ik heb een heel vreemd met de fox van mijn vrouw .
Heel af en als je de sleutel uit het contact haalde gaf hij wel eens een piep maar geen storing in het systeem als ik hem uitlas .
Nu begon de fox de laatste tijd hele rare dingen te doen .
Het begon er mee dat je remde af en toe het alarm piepte de spanning van de radio wegviel en na de 3 piepjes alles weer terug kwam , en er op het dashboard of het ABS lampje begon te branden of de stuurbekrachtiging lampje .
Uitgelezen alles gereset en een paar dagen geen problemen meer .
Maar toen kwam het vreemdste op een goede morgen wou mijn vrouw naar haar werk .
Ze liep naar de auto en probeerde de auto met de afstandsbediening van slot te doen echter die liet het afweten , auto was helemaal dood leek het wel.
met sleutel deur open gemaakt sleutel in het maar starten ho maar helemaal dood geen beetje prik .
Mobiliteits service gebeld en die stonden een 3 kwartier later voor de deur , monteur stapt in de auto draait de sleutel om en start in een keer rara , dagteller en tijdklok stonden wel op nul .
Accu gaf in ruste 12,7 volt en de laadspanning was 14,6 volt dus daar lag het niet aan .
Wie o wie heeft dit probleem misschien ook eens gehad of misschien iemand die weet wat het kan zijn .
door Mari
Als het probleem in het contactblokje zit, dan had ik op zijn minst een foutcode daarover verwacht... Je zegt met OBDeleven te hebben uitgelezen, wat heb je precies aangetroffen?

Juist met dit soort dingen kom je er snel achter dat VCDS een uitkomst is...

Waarschijnlijk defecte deurslotmodule...

slecht laden ID.4 GTX via eigen wallbox

Betreft ID.4 GTX van juli 2023. km stand bijna 250[…]

Golf 5 H7 fitting

Hey, De fitting van mijn H7 lamp links voor is ka[…]

Remmen

Ik heb sinds vorige week de keuze om ID3 zakelijk […]

https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voor[…]

Nog steeds beschikbaar :tu:

Nog steeds beschikbaar :tu:

Droge remschijven

APK is een momentopname... is geen garantie dat er[…]