VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
door Pascalb112
#2846724
Hallo

Ik heb de zoekfunctie al even gebruikt maar nog niet echt kunnen vinden wat ik zocht.

Ik ben sinds een maandje ongeveer in bezit van een golf 5 variant van 2008. Deze heeft zo'n beetje alle opties die ik kan bedenken. Op mistlampen na. Nu heb ik een kabel set gevonden die hiervoor geschikt zou moeten zijn alleen geven zij aan dat er een bepaalde boordnet module in moet zitten.

Nu heb ik de auto laten uitlezen met vcds en hier kwam de volgende boordnet uit 3C0937049AH

Kan iemand mij vertellen wat deze precies ondersteunt? En of deze geschikt is voor eventueel mistlampen/bocht verlichting.

Alvast bedankt
door Mari
#2846725
... je zegt dat op de site staat aangegeven dat er een bepaalde module in de auto moet zitten, hebben ze er niet bij vermeld welk type dit dan zou moeten zijn? Als het er niet bij vermeld staat, zou ik de vraag bij de verkopende partij van de kabelset neerleggen en zien wat ze te vertellen hebben.
door Pascalb112
#2846769
Volgens de verkopende partij(shop in Leeuwarden) verwachten ze geen problemen aan de hand van het nummer van mijn module.

Nu weet ik dat ik byte 0 en bit 0 moet aanzetten op het moment dat de mistlampen zijn gemonteerd.

Alleen zie ik daar niks van mistlampen bijstaan.
Kan het zijn dat dit komt doordat een en ander nog niet is aangesloten? Of komt dit doordat mijn boordnet het niet ondersteund?

Bijgevoegd heb ik een screenshot van vcds.

Afbeelding
Bijlagen:
20231111_204659.jpg
20231111_204659.jpg (2.87 MiB) 731 keer bekeken
door Mari
#2846785
De betreffende tekst zal niet in de label-file zijn toegevoegd... enja wat er niet in staat krijg je ook niet te zien... Of je het bitje mag veranderen daar kom je snel genoeg achter door het te proberen... de longcoding zou dan moeten veranderen!

En of het bitje doet wat het moet doen, ook daar kom je dan vanzelf achter... mooier kunnen we het niet maken...

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]