VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf VIII
#2846735
Mod edit: **Topic op slot**
Gebruikersaccount is door onbekende reden inactief, accountgegevens kloppen ook niet. Topicstarter kan dit topic laten heropenen, neem aub contact op met een Administrator.


Ik heb dus sinds kort een GTE met discovery media.

Nu heb ik in het verleden ook een Audi A3 gehad, in deze kon je de map van je navigatie in je tellerklok laten zien.
Nu kan ik deze instelling wel vinden echter dit verwacht (of doet niet) wat ik eigenlijk zou verwachten.

Zodra je dus in de navi aanzet: kaart in instr.paneel tonen, dat gaat de kaart WEG uit het hoofd scherm.
Dan moet ik blijkbaar met view de kaart view opzoeken en dan zie ik die in het groot en met 2 vierkante blokjes met wat klok info...
Is dit normaal?

Wat ik eigenlijk verwacht had was dat je die optie aanzet en dat de kaart gewoon BLIJFT in het hoofd scherm EN dat je de kaart dan ook in diverse views in de klokken kunt gebruiken.
Dus bv ook tussen de 2 grote ronde klokken maar ook andere views..

Doe ik nu iets verkeerd, moet dit nog apart gecode worden of kan dit gewoonweg niet wat ik verwacht?
Bijlagen:
IMG_1403.JPG
IMG_1403.JPG (416.2 KiB) 933 keer bekeken
IMG_1401.JPG
IMG_1401.JPG (519.2 KiB) 933 keer bekeken
#2846745
Kaart moet op je teller en in je media scherm tegelijkertijd te zien zijn. Wil je de vierkanten met wat info weg hebben houd je de view knop op het stuur even ingedrukt, deze vierkantjes kun je met verschillende info daar hebben zoals ladingtoestand, hoeveel bereik benzine/elektra, verbruik enz. Ik persoonlijk erger me helemaal de ….. aan de navigatie bij de teller. Deze gaat bij mij niet op nacht stand of heeft iemand hier een optie voor dat het wel gaat? In de avond is het veel te fel. De kaart is alleen in die view te gebruiken waarin alleen de kaart staat. Dus niet bij de gte klok of andere klokken. Dit was in de audi zeker wel beter geregeld, had je tussen de klokken een Google kaart die je overal bij had staan (bij mijn a3 tenminste)
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]