VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
#2846903
Bij water onder op de vloer achter bestuurders en passagiersstoel is het mogelijk dat de oorzaak komt doordat de drains vuil zijn en het water niet via de juiste wegen weg kan lopen. Ik heb ze schoengemaakt door met een koperdraad de slag in te gaan.
In mijn zoektocht heb ik er 3 gevonden.
1. Aan beide kanten bij het voorraam. Het zijn die rubber "slangen aan de zijkant van de voorruit
2. De een slang achter de portier, dus in het vaste gedeelte van de auto
3, Als je de kap opendoet dan zie je aan de zijkant ter hoogte van het scharnier ook een slang naar beneden.

In mijn geval zaten de slangen bij de scharneer vol. Het water liep via de auto naar de vloer toe en vervolgens waterde er wel wat af via de onderkant van de auto. Nadat ik die slangen had schoongemaakt liep het water weg via de achter kant onder de auto.



*************************************
If there is water on the bottom of the floor behind the driver's and passenger seat, it is possible that the cause is because the drains are dirty and the water cannot drain through the correct channels. I made them shoe by starting with a copper wire.
In my search I found 3.
1. On both sides near the front window. It's those rubber "hoses on the side of the windshield
2. The hose is behind the door, so in the fixed part of the car
3, When you open the hood you will also see a hose going down on the side near the hinge.

In my case the hoses at the hinge were full. The water ran through the car to the floor and then some water drained through the underside of the car. After I cleaned the hoses, the water drained through the rear under the car.
2023-11-21 16_56_49-Window.png
2023-11-21 16_56_49-Window.png (510.4 KiB) 441 keer bekeken

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]