VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf & Jetta VI, VII
door Doarp
#2847092
Goedendag,

Bij mijn golf 7 variant van 2014 gaan de ramen niet op met de sleutel. Wel gaan de ramen dicht op de sleutel. Is dit probleem te verhelpen?
door Mari
#2847108
Allereerst welkom op dit forum... we stellen het op prijs als je je voorstelt...

... druk in de auto eens op de knop om het raam te laten zakken, gaat het raam met 1 druk open of moet je de knop ingedrukt houden om het raam helemaal te laten zakken? Als je de knop ingedrukt moet houden dan weet het raammechanisme zijn eindpunten niet, deze moet je hem ff vertellen. Houdt de knop raam open ingedrukt tot raam helemaal beneden is en houdt de knop nog 2 a 3 seconden langer vast. Houdt dan de knop raam sluiten ingedrukt tot raam geheel gesloten is, hou knop nog 2 a 3 seconden langer vast. Raammechanisme weet nu zijn eindpunten weer, raam zal nu met 1 druk geheel open gaan en met 1 druk weer geheel sluiten...

Dit herhalen bij andere ramen wanneer nodig... Gaan de ramen dan nog niet open met de AB dan moet je eens in je instellingen van de auto kijken of dat niet domweg is uitgezet...

Heeft ie ook gedaan, de beschadigde velg heeft ie […]

CDAA-2009-A-alternator.png

Laadsnelheid (snelladen)

Moet mogelijk zijn. Heeft te maken met temperatuu[…]

Ja gaat prima. Vorig jaar ook aangepast in de spie[…]

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

AVAS op ID3?

Ja moet er op zitten Je hoort het ook goed in de a[…]

media systeem

hai , ik ben op zoek naar een nieuwe of goe[…]

Beste leden, Mijn auto staat sinds vanochtend bij[…]